  • Data: 2015-08-29 09:53:26
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 09:26:13 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > A ja tobie polecam mniej fantazjować, mniej kłamać i pisać bez
    > złośliwości i nie stosować "argumentum ad personam".
    Ale Jacku- w tej dyskusji przerosłeś samego siebie- wymyślałeś kłopoty tylko po to
    aby je bohatersko zwalczać.
    Najpierw narzekałeś że na polskich autostradach nie ma stacji paliw, jak Tobie
    udowodnili że są to narzekałeś że jest Lotos a nie Orlen.
    Do tego jakieś wywody o kartach paliwowych itp. Jak ktoś płaci flotową karta nie bawi
    się w nalewanie paliwa za 50zł tylko leje do pełna i wtedy praktycznie każdą naszą
    autostradę może przejechać od początku do końca.
    No i Twoje pisanie o wiecznych remontach w Polsce a że w Niemczech to taki miód.
    Expertem w tych tematach nie jestem ale na polskich autostradach są stacje paliw,
    remonty tez są ale robią nawet w nocy, objazdy mniej lub gorzej ale są oznaczone.
    Miałem okazje kilka tygodni temu autostrada niemiecką jechać. Stacji paliw przy
    autostradzie nie było, co do oznaczenia to było np. tak: znak że za 60km będzie
    stacja paliw, przejeżdżam t50km kolejny znak że stacja paliw za 10km. dojeżdżam,
    stacji paliw nie ma jest zjazd z autostrady. zjeżdżam myśląc ze zaraz za rogiem
    będzie stacja paliw. poi zjechaniu widzę kolejny znak że stacja paliw w następnej
    miejscowości za 17km. Tak więc oznakowania na niemieckich autostradach też są mylące.
    Co do remontów- w okolicach Lubecki był duży remont/przebudowa, objazdy tak kiepsko
    oznaczone że przegapiłem odpowiedni zjazd i musiałem kilkadziesiąt km nadrabiać. Było
    to ok 3 nad ranem- nikt tam nic nie robił o tej porze, więc tez nie jest taki pewnik
    że Niemcy to po nocach robią remonty.
    W drodze powrotnej jadąc w okolice Szczecina, niemiecka autostrada kilkadziesiąt km
    przed granica jest fatalnej jakości, chyba z betonowych płyt bo jazda po niej
    przypomina test drive. Po przejechaniu granicy i wjeździe na polskie drogi komfort
    jazdy od razu wsporo wyższy.