  • Data: 2021-01-04 22:43:50
    Temat: Re: Kto się myli?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    budynPL napisał:

    > jesli chcesz zaprzeczać ze hiszpanie mają prawo do "okupacji" cudzej
    > własności to proszę bardzo.

    Podobne do ludzi w innych krajach. Squaty to znane zjawisko. W Polsce
    też są. Nie powstają one jednak w mieszkaniach, z których ktoś wyjechał
    na weekend. W ogóle ludzie mają wiele praw (słusznie) i mogą z nich
    korzystać. Na przykład prawo do wypisywania głupot po internetach.
    O potem podpieranich ich linkami od czapy. A już takie TVP.info, to
    miejsce wymarzonej wolności dla osób w rodzaju pani Renaty Acosta.

    --
    Jarek