  • Data: 2021-01-17 18:48:32
    Temat: Re: Kto się myli?
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2021 19:58, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > U nas też można za tyle a nawet mniej kupić domy w miasteczkach do
    > kilkudziesięciu tys. mieszkańców.
    > Tylko z tych co znam to tam nie ma pracy, a ci co ją mają są
    > niewolnikami za najniższą krajową.

    To prawda. Domy w mniejszych miastach są tańsze niż mieszkania w
    blokach. To absolutna prawda. Ostatnio mnie zdziwiło jak znajomy z
    centrum Olsztyna kupił domek w pełni umeblowany, jak nowo wybudowany za
    jakieś śmieszne pieniądze.
    Na pewno nie dało by się kupić działki, wybudować i urządzić za 2x tyle.