  • Data: 2022-02-14 22:03:53
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 14 lutego 2022 o 21:48:25 UTC+1 maniek4 napisał(a):

    > Czy Ty przypadkiem nie próbujesz umieścić mnie w jakimś miejscu tego
    > gównianego problemu? Nie widzę kto tu zawinił i nie interesuje mnie to.
    > By to wiedzieć kto zawinił musiałbym poświecić temu czas, wyrobić sobie
    > pogląd i zająć stanowisko. Ale sorry. Poświęcanie na to czasu to kpina z
    > ludzkiego intelektu. Zajrzałem tu i widzę co widzę. Napisałem jak to
    > wygląda by może skłonić np. Ciebie do refleksji. A Ty odbierasz mi do
    > tego prawo i przyklejasz łatkę uczestnika konfliktu? To tak jakby dwóch
    > meneli srało co dzień w twojej klatce schodowej i jarało szlugi. Na
> [...]
    A kim ty do kurwy nedzy jesteś ze chcesz innych pouczać a sam uważasz że możesz się
    nie stosować do przyjętych kiedyś zasad. Z netykiety.
    6. Jeśli korzystasz z grup dyskusyjnych za pomocą tzw. news-readerów, czyli programów
    czytających newsy (np. tin), zadbaj o to, aby Twoje listy były odpowiednio sygnowane,
    czyli zawierały w nagłówku Twój adres e-mail oraz dane personalne: imię, nazwisko,
    organizację.
    Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zwróć się do swojego lokalnego administratora.
    7. Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem ich autora.
    Nie pasuje ci coś tutaj to wypad do kółka różańcowego.