  • 1. Data: 2022-01-19 23:48:29
    Temat: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I nie bawić się w fuzje. Pozostają tylko elektrownie węglowe. Zrobili samograja.
    Spalają węgiel. Spaliny przepuszczają przez coś tam i na wylocie jest tlen i węgiel w
    postaci sypkiej. To go znowu można spalić i tak bez końca.
    https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamian
    a-w-wegiel/
    Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

  • 2. Data: 2022-01-20 00:43:54
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-01-20 o 21:06, Runt pisze:

    > jak sie miewa twoja stara graba? gnieciesz nia swoją łechtaczke?

    No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany za
    moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2022-01-20 07:54:44
    Od: Snollygoster <s...@e...prv>

    W dniu 2022-01-19 o 23:48, PSYCHOL Zenek Kapelinder UJADA:

    /bełkot psychola - ciach/*

    wynoś sie z psp!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 4. Data: 2022-01-20 10:28:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    a-w-wegiel/
    > Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

    Nic, górnicy z podziemi pujdo do nieba i będą wydobywać wyngiel z
    atmosfery :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 5. Data: 2022-01-20 10:42:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2022 23:48, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zrobili samograja. Spalają węgiel. Spaliny przepuszczają przez coś tam i na wylocie
    jest tlen i węgiel w postaci sypkiej. To go znowu można spalić i tak bez końca.

    Free energy lubi to!

    > Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

    To samo co zawsze, opony.

  • 6. Data: 2022-01-20 11:28:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

  • 7. Data: 2022-01-20 11:39:14
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 19 January 2022 at 23:48:30 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    a-w-wegiel/
    > Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.
    a czym niby redukowac CO2

    W hutnictwie tlenki żelaza się redukuje koksem,. czyli węglem
    ale odwrotna reakcja nie jest znana

  • 8. Data: 2022-01-20 13:33:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    >
    > No, no, zaczynasz ścigać się z "a a" na wkładanie newsów z dupy.
    > Oj, będzie cię dupa bolała, bo "a a" młodszy i obrotniejszy jest.

    Pozdrowienia dla żony.

  • 9. Data: 2022-01-20 15:23:41
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 20.01.2022 o 13:33, Zenek Kapelinder napisał:

    84
    > Pozdrowienia dla żony.

    Czyja by ona nie była, to limankowa dama pogoniła cię
    jak psa w Snycerską: "Mam cię na muszce, dziadu!" :D
    Ech, życie... Na Bałutach.

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    https://www.youtube.com/watch?v=c00F5afkcxY

  • 10. Data: 2022-01-20 15:36:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 stycznia 2022 o 15:24:27 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Czyja by ona nie była, to limankowa dama pogoniła cię
    > jak psa w Snycerską: "Mam cię na muszce, dziadu!" :D
> [...]
    Jak to czyja? Swojej żony nie poznajesz? Czy udajesz że nie poznajesz?