  • 11. Data: 2022-01-20 19:06:44
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > I nie bawić się w fuzje. Pozostają tylko elektrownie węglowe. Zrobili samograja.
    Spalają węgiel. Spaliny przepuszczają przez coś tam i na wylocie jest tlen i węgiel w
    postaci sypkiej. To go znowu można spalić i tak bez końca.
    > https://www.chip.pl/2022/01/wychwytywanie-co2-zamian
    a-w-wegiel/
    > Aż się boje pomyśleć co się stanie jak się górnicy dowiedzą.

    tak bez wgłębiania się w szczegóły - to jest nierealne. z 1kg
    czysciusieńkiego węgla (a taki w kopani nie występuje) masz 2kg CO2. ile
    z tego CO2 odzyskasz węgla? fajnie byłoby żeby to był 1 kilogram, czyli
    tyle ile włożyłeś. ale to się nazywa perpetum mobile - więc jest
    absolutnie niemożliwe. tzn jeśli się okaże że jest możliwe - świat
    będzie wygląda zgoła inaczej niż do tej pory.
    jeśli jednak z tego CO2 odsyskasz mniej niż 1kg węgla to co sie stało z
    resztą węgla? E=mc2? to też świat będzie wyglądał totalnie inaczej.
    Oczywiśice moje dywagacje mogą się okazać błędne, ale wtedy chętnie
    poznam wyjaśnienei logiczno ekonomiczne takiej reakcji

    ToMasz

  • 12. Data: 2022-01-20 19:41:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.01.2022 o 19:06, ToMasz pisze:
    > Oczywiśice moje dywagacje mogą się okazać błędne, ale wtedy chętnie
    > poznam wyjaśnienei logiczno ekonomiczne takiej reakcji
    Pani Annalena Baerbock nie odróżnia kilowata od kila waty, więc my
    maluczcy nie możemy szukać tu niczego, co się da logicznie, albo
    ekonomicznie uzasadnić. To czysta polityka, a u nich perpetuum mobile
    już działa - vide nasi Umiłowani Przywódcy i ich elektorat.
    Jacek

  • 13. Data: 2022-01-20 21:06:42
    Od: Runt <t...@t...incognita.prv>

    W dniu 2022-01-20 o 13:33, ZKANALIA* enek Kapelinder pisze:
> [...]
    84
    > Pozdrowienia dla żony.

    jak sie miewa twoja stara graba? gnieciesz nia swoją łechtaczke?

    --
    Runt

  • 14. Data: 2022-01-23 00:24:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 22:00:03 UTC+1 maniek4 napisał(a):

    > No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany za
    > moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

    Maniek, kij w mrowisko wkladasz.;)

  • 15. Data: 2022-01-23 02:37:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 00:24:42 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Maniek, kij w mrowisko wkladasz.;)
    Taki komentarz mi dal Maniek może dać a) idiota. b) ktoś aby podkręcić obroty. Czyli
    w drugim przypadku też idiota.

  • 16. Data: 2022-01-23 07:05:26
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-23 o 02:37, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    > Taki komentarz mi dal Maniek może dać a) idiota. b) ktoś aby podkręcić obroty.
    Czyli w drugim przypadku też idiota.

    jesteś idiotą genetycznym! dociera to do ciebie PSYCHOLU?*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 17. Data: 2022-01-23 07:05:44
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-20 o 00:43, maniek4 pisze:

    > No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany za
    > moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.
    >
    > Pozdro.. TK

    idz z tym do tej KANALII* podpisującej się zenus.
    smrodzi swoimi "mondrościami" gdzie się tylko da,
    a wy to tolerujecie, a nawet go boicie.
    chamstwo należy niszczyć w zarodku!
    dlatego na chamstwo odpowiadam tym samym.
    nie zamierzam nadstawiać drugiego policzka.
    patrz stopka.

  • 18. Data: 2022-01-23 13:26:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 00:43, maniek4 pisze:
    > No powiem Wam panowie i panie... Poziom to prezentujecie tu nieznany
    > za moich czasów na tej zacnej niegdyś grupie.

    Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.

    Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    i poczytaj zenusiową twórczość.

  • 19. Data: 2022-01-23 14:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 13:26:41 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.
    >
    > Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    > i poczytaj zenusiową twórczość.
    No żesz ty chuju osrany użyszkodniku. Obydwaj mi podskoczyliscie i teraz obydwaj
    macie pretensje że ja zły jestem. Był czas że przestałem ci debilu odpisywać na
    zasadzie nie ruszaj gówna bo śmierdzi. To kmiocie nie wytrzymałes i zacząłeś się do
    mnie przypierdalac. Drugi taki jak ty to pedał i kurwa męska z polityki. Wszyscy mu
    ustępowali aż trafił na mnie. A mogło być tak ładnie. Mógł kiedyś tam napisać że może
    się mylę bo on ma inne zdanie. I może byśmy o tym porozmawiali. Obydwaj jesteście
    siebie warci. Kable i złodzieje bo każdy kabel to złodziej. Dalej kradniesz wode? Bo
    po co innego byś się dopytywał jak podłączyć zawór elektromagnetyczny w studzience?

  • 20. Data: 2022-01-23 15:44:48
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 23.01.2022 o 14:51, Zenek Kapelinder napisał:

    > Dalej kradniesz wode? Bo po co innego byś się dopytywał jak podłączyć
    > zawór elektromagnetyczny w studzience?

    Przyganiał kocioł garnkowi... Zaś. A poeta pamięta... Iż ten
    kocioł nie tak dawno przecie tu przemyśliwał (niech będzie,
    choć to śmiesznie brzmi przy kotle smolącym) o bezpłatnym
    prądzie z rowerowego dynama ze śmigiełkiem, wstawianym do
    zlewu w kuchni, bo wodociąg ma bezlicznikowy w pożydowskiej
    ruderze na Bałutach i pani Zdanowska płaci.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)