  • 21. Data: 2022-01-23 16:55:30
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 15:44:51 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi... Zaś. A poeta pamięta... Iż ten
    > kocioł nie tak dawno przecie tu przemyśliwał (niech będzie,
    > choć to śmiesznie brzmi przy kotle smolącym) o bezpłatnym
    > prądzie z rowerowego dynama ze śmigiełkiem, wstawianym do
    > zlewu w kuchni, bo wodociąg ma bezlicznikowy w pożydowskiej
    > ruderze na Bałutach i pani Zdanowska płaci.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    > (przysłowie łódzkie)
    Chuj ci do tego ubecki kundlu. Umówiłem się z dostawcą że ile bym wody nie zużył to
    zapłacę zawsze tyle samo. Dzięki temu w przeciwieństwie do ciebie wodę spuszczam po
    każdym szczaniu i sraniu. I nic nikomu do tego. Lepiej swoją żonę pozdrów, tą laskę
    co cały czas jej zdjęcie dajesz. Mógłbyś się w końcu nauczyć pisać bez błędów po
    polsku.

  • 22. Data: 2022-01-23 17:10:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 13:26:41 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.
    >
    > Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    > i poczytaj zenusiową twórczość.

    Napisz proszę elaborat uzasadniający dlacze bronisz idiotę runta(i inne jego
    wcielenia) zaśmiecającego grupy.
    Zapewne się domyślasz że ja wiem dlaczego;) ale jednak Sam to napisz.

  • 23. Data: 2022-01-23 18:13:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 17:10, Kris pisze:

    > Napisz proszę elaborat uzasadniający dlacze bronisz idiotę runta(i inne jego
    wcielenia) zaśmiecającego grupy.
    > Zapewne się domyślasz że ja wiem dlaczego;) ale jednak Sam to napisz.

    Bo mam do tego prawo, a ty dlaczego tak włazisz zenusiowi do .... bez
    wazeliny?

    Odpiernicz się ode mnie i przestań kolejny raz wszczynać awantury.

    Zgrywasz niewiniątko, a jesteś taki sam jak zenuś - chamski, wredny i
    zakłamany.

  • 24. Data: 2022-01-23 18:35:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > No żesz ty chuju osrany użyszkodniku. Obydwaj mi podskoczyliscie i teraz obydwaj
    macie pretensje że ja zły jestem. Był czas że przestałem ci debilu odpisywać na
    zasadzie nie ruszaj gówna bo śmierdzi. To kmiocie nie wytrzymałes i zacząłeś się do
    mnie przypierdalac. Drugi taki jak ty to pedał i kurwa męska z polityki. Wszyscy mu
    ustępowali aż trafił na mnie. A mogło być tak ładnie. Mógł kiedyś tam napisać że może
    się mylę bo on ma inne zdanie. I może byśmy o tym porozmawiali. Obydwaj jesteście
    siebie warci. Kable i złodzieje bo każdy kabel to złodziej. Dalej kradniesz wode? Bo
    po co innego byś się dopytywał jak podłączyć zawór elektromagnetyczny w studzience?

    Jak zawsze potrafisz zabłysnąć.

    Wielokrotnie próbowałem cię traktować jak normalnego człowieka z
    szacunkiem i kulturą, ale ty nie potrafisz inaczej jak wyzywać ludzi od
    osranych chujów, debili, gówien, kmiotów, pedałów, kurew, kabli i złodziei.

    Zobacz ile inwektyw oraz kłamstw rzuciłeś pod moim adresem w dwóch
    zdaniach, pomimo, że ja ci nie ubliżyłem, ani też nie obraziłem.

  • 25. Data: 2022-01-23 18:51:55
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 23.01.2022 o 16:55, Zenek Kapelinder napisał:

    > Chuj ci do tego ubecki kundlu.

    https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84?lang=bn
    - Mam cię na muszce, dziadu!
    - Zenek, zygzakiem, zygzakiem!

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    https://www.youtube.com/watch?v=c00F5afkcxY

  • 26. Data: 2022-01-23 20:18:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 18:51:59 UTC+1 Collie napisał(a):

    > https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
> [...]
    Jak to twoja kundlu żona to do ciebie celuje. I ma racje. Kiedy nauczysz się pisać po
    polsku?.

  • 27. Data: 2022-01-23 20:22:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 18:35:43 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Zobacz ile inwektyw oraz kłamstw rzuciłeś pod moim adresem w dwóch
    > zdaniach, pomimo, że ja ci nie ubliżyłem, ani też nie obraziłem.
    Spierdalaj kapusiu na drzewo. To co napisałem to prawda a nie kłamstwa i inwektywy.

  • 28. Data: 2022-01-23 20:53:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-20 o 19:06, ToMasz pisze:
> [...]
    a-w-wegiel/

> [...]
    > z tego CO2 odzyskasz węgla? fajnie byłoby żeby to był 1 kilogram, czyli
    > tyle ile włożyłeś. ale to się nazywa perpetum mobile  - więc jest
    > absolutnie niemożliwe. tzn jeśli się okaże że jest możliwe - świat
    > będzie wygląda zgoła inaczej niż do tej pory.
    > jeśli jednak z tego CO2 odsyskasz mniej niż 1kg węgla to co sie stało z
    > resztą węgla? E=mc2? to też świat będzie wyglądał totalnie inaczej.
    > Oczywiśice moje dywagacje mogą się okazać błędne, ale wtedy chętnie
    > poznam wyjaśnienei logiczno ekonomiczne takiej reakcji

    W rozmowie na raucie u Hrabiego padło wyjaśnienie, że perpetum mobile to
    coś co nigdy nie stanie.
    Mam coś takiego od 20 lat w spodniach, stwierdził Hrabia.
    Ależ Hrabio, to należy owijać w bawełnę.
    Próbowałem, nic nie pomaga.

  • 29. Data: 2022-01-23 21:27:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    po co innego byś się dopytywał jak podłączyć zawór elektromagnetyczny w studzience?

    Nie dość, żem: osranych chuj, debil, gówno, kmiot, pedał, kurwa, kabel i
    złodziej to jeszcze kapuś. Zenusiu daj jeszcze kilka przykładów swojej
    "inteligencji".

    > To co napisałem to prawda a nie kłamstwa i inwektywy.

    Dlaczego po raz kolejny bezpodstawnie mnie zaatakowałeś, wyzywasz i
    pomawiasz?

    Czym wobec ciebie są określenia: osranych chuj, debil, gówno, kmiot,
    pedał, kurwa, kabel, złodziej i kapuś?

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że kradnę wodę? Masz jakieś dowody?

    Poza tym od kiedy to pytanie się o podłączenie zaworu w studzience jest
    dowodem na kradzież wody? Do tego w studzience, do której mają dostęp
    pracownicy wodociągów i w których dokonują odczytów wodomierzy.

    Dlaczego kłamiesz pisząc, że to ja dopytywałem jak podłączyć
    elektrozawór? Niestety nie pytałem jak podłączyć elektrozawór.
    Wymyśliłeś sobie to kłamstwo na mój temat, bo w temacie"elektrozawór
    (odcinający) wody - które warte" jak zwykle napisałeś głupotę:

    "Do gotowych elementów potrzebne zasilanie. Albo trzeba ciagnac przewody
    albo pierdolic się z bateriami. Pomysł żeby w domu zrobić instalacje
    antyzalaniowa jest z czapy",

    a ja się ośmieliłem temu zaprzeczyć i udowodnić, że są specjalne zawory
    antyzalaniowe, które w ogóle nie potrzebują zasilania.

    Skoro robisz to celowo jesteś zwykłym kłamcą i łgarzem.

  • 30. Data: 2022-01-23 22:01:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 21:27:47 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > antyzalaniowe, które w ogóle nie potrzebują zasilania.
    >
    > Skoro robisz to celowo jesteś zwykłym kłamcą i łgarzem.
    Mam takie same dowody że kradniesz wodę jak ty twierdzac że ja
    kradnę wodę. Z tym że ja nie jestem w stanie kraść wody bo place za nią ryczałtem. A
    ty płacisz z licznika i dlatego pytałeś jak zalozyc zawór w studzience.