  • 1. Data: 2022-01-17 19:28:54
    Temat: Gaz ziemny kosztuje tylko : 3.25 PLN/m3 jako CNG, czyli nie podrożał wcale
    Od: a a <m...@g...com>

    Podobnie LPG
    To dlaczego biznesy nie kupują skroplonego gazu CNG czy LPG tanio na stacji i nie
    ogrzewaja nim biznesów tanio bez żadnych podwyżek 600% ?

  • 2. Data: 2022-01-17 21:33:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 19:28, a a pisze:
    > Podobnie LPG
    > To dlaczego biznesy nie kupują skroplonego gazu CNG czy LPG tanio na stacji i nie
    ogrzewaja nim biznesów tanio bez żadnych podwyżek 600% ?

    Bo nie słuchają takich doradców jak Ty.

  • 3. Data: 2022-01-17 22:48:10
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 January 2022 at 21:33:32 UTC+1, Uzytkownik wrote:
    ogrzewaja nim biznesów tanio bez żadnych podwyżek 600% ?
    > Bo nie słuchają takich doradców jak Ty.
    Ja rozumiem, że to kwestia techniczna i bezpieczenstwa

    Ale dlaczego gaz z rury dla biznesu kosztuje 5 razy więcej niż skroplony na stacji
    paliw ?

    Przeciez jak samochód gazem tankuje biznes, to nie placi 5 razy wincej.

    Dlaczego skroplony gaz ziemny czy propan, sa nadal tak tanie dla kiażdego na stacjach
    paliw , a gaz ziemny z rury dla biznesu podrożał 500 %