  • 91. Data: 2022-02-19 07:18:53
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    >obecnie jest poziom tej grupy.
    > . Inni przepisują internet na grupę,
    Tu pełna zgoda- idioci to są.
    Zerknij chociażby na grupę "polityka"- chociaż w sumie tam już nie warto wchodzić bo
    jeden idiota nawet kilkanaście linków dziennie wrzuca robiąc totalny śmietnik z
    grupy.

  • 92. Data: 2022-02-19 09:10:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 07:18, Kris pisze:
> [...]
    bo jeden idiota nawet kilkanaście linków dziennie wrzuca robiąc totalny śmietnik z

    Ale w czym problem? Nie umiesz korzystać z KF-a, czy co?

    Opisz dokładniej swój problem. Może ktoś pomoże go rozwiązać.

  • 93. Data: 2022-02-19 09:15:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 09:10:56 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    bo jeden idiota nawet kilkanaście linków dziennie wrzuca robiąc totalny śmietnik z
    grupy.
    > Ale w czym problem? Nie umiesz korzystać z KF-a, czy co?

    W pośpiechu nie zauważyłeś że się do Twojej wypowiedzi odniosłem.
    Nawet cytat zostawiłem.
    To Ty zasygnalizowałeś problem a ja się z Tobą zgodziłem.

  • 94. Data: 2022-02-19 09:19:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 05:59, Kris pisze:
    > piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)
    > Zaawansowany user z Ciebie.
    > W KF wpisałeś typa który od dawna już tu nie pisuje
    > Plaszczyce i Lawę też pewnie masz w KF i szczęśliwy jesteś że ich postow od dawna
    nie widzisz;)

    Twoja błyskotliwość jest wręcz porażająca.

    Uważasz, że usenet zaczyna się i kończy tylko na p.m.b, a ja nie znam i
    nie korzystam z innych grup?

  • 95. Data: 2022-02-19 09:21:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 09:15, Kris pisze:
> [...]
    > Nawet cytat zostawiłem.
    > To Ty zasygnalizowałeś problem a ja się z Tobą zgodziłem.

    Masz rację - przepraszam.

  • 96. Data: 2022-02-19 09:41:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.
    Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo
    jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z
    tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na
    krucjatę to masz to załatwione.

    Kolejny raz potwierdzasz to co o Tobie piszę.

    Zenuś, a teraz spróbuj napisać to samo, ale bez wulgarnego i chamskiego
    naskakiwania. Potrafisz?

    Póki mi ubliżasz i naskakujesz na mnie w chamski sposób to mam prawo Ci
    nie wierzyć i nie wierzę w to, że to Ciebie atakuje Runt i nie jest na
    odwrót.

    A tutaj pozwolę sobie zacytować Twoją wypowiedź wobec Runta na p.s.p z
    dzisiejszej nocy.

    wiecki-o-budowie-muru-na-granicy-polsko-bialoruskiej
    /tvglmny

    murem a po egzekucji pod murem.

    Gdzie tutaj Runt Ciebie zaatakował? Wskaż palcem, bo ja tu widzę tylko
    Twój atak na Runta.

  • 97. Data: 2022-02-19 11:01:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 09:41:11 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    /tvglmny

    murem a po egzekucji pod murem.

    > Gdzie tutaj Runt Ciebie zaatakował? Wskaż palcem, bo ja tu widzę tylko
    Chcesz mnie debilu sprowokować żebym z tobą w dyskusje wszedł?. Nie dasz rady.

  • 98. Data: 2022-02-19 11:15:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    murem a po egzekucji pod murem.
    > Chcesz mnie debilu sprowokować żebym z tobą w dyskusje wszedł?. Nie dasz rady.

    Pewnie, że nie dam rady, bo ty nie umiesz dyskutować. Tylko umiesz się
    awanturować, wyzywać ludzi i ich obrażać.

    Kolejny raz udowodniłeś, że jednak mam rację.

  • 99. Data: 2022-02-19 15:25:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 16.02.2022 o 15:39, maniek4 napisał:

> [...]
    dwa razy w tygodniu do Łeby po ryby z kutra jeździmy. W sezonie jesli Bałtyk to
    Szklana Huta bo tam turystów minimalnie.

> [...]
    > podstawówce. Na obozie harcerskim w Ustce w lesie, niedaleko plaży
    > słychać było jak stare blachy falochronu woda obijała o beton. Do tego
    > buczki mgłowe... Klimat jak z horroru. Nie powtórzył mi się do dziś.

    > Nie każdy musi lubić, albo nie każdy spróbował by lubić.
    > Jakiś czas temu zamieniłem rower na motocykl. Podobne wrażenia jak na
    > nartach. Mózg odpoczywa bo zajmuje się tylko jazdą. Na nic innego nie ma
    > czasu. Jadąc rowerem ma się za dużo czasu na przemyślenia i wbrew
    > pozorom bujanie się po mieście jakoś szczególnie relaksujące nie jest.

    Te, nowy, małą literą szrajbowany, myślisz, że tu właściwe miejsce do
    pierdolenia kotka za pomocą młotka - czyli ciumkania z panną Krysią
    o prywatnej dupie Maryni? To nie myśl tak, bo znów bedziesz płakał
    i zgrzytał zębami, że przyszły wuje ze wsi i się przypierdalają, iż
    nie tak Pan Bóg, czyli Tomasz Surmacz przykazał na niusach. Szkoda
    twoich łez, chłopcze. I zębów. Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada.

  • 100. Data: 2022-02-19 16:42:17
    Temat: Re: obronca koguta
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 07:18, Kris pisze:
> [...]
    bo jeden idiota nawet kilkanaście linków dziennie wrzuca robiąc totalny śmietnik z

    przeszkadza ci to? to weż się od...l. wyślij zenusiowi białe róze jako
    symbol uwielbienia!