    Date: Sat, 19 Feb 2022 09:41:07 +0100
    Subject: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <620c136f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c2430$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <620d0ef0$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ec6d8$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    <621000e1$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <62101db3$0$6639$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.
    Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo
    jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z
    tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na
    krucjatę to masz to załatwione.

    Kolejny raz potwierdzasz to co o Tobie piszę.

    Zenuś, a teraz spróbuj napisać to samo, ale bez wulgarnego i chamskiego
    naskakiwania. Potrafisz?

    Póki mi ubliżasz i naskakujesz na mnie w chamski sposób to mam prawo Ci
    nie wierzyć i nie wierzę w to, że to Ciebie atakuje Runt i nie jest na
    odwrót.

    A tutaj pozwolę sobie zacytować Twoją wypowiedź wobec Runta na p.s.p z
    dzisiejszej nocy.

    wiecki-o-budowie-muru-na-granicy-polsko-bialoruskiej
    /tvglmny

    murem a po egzekucji pod murem.

    Gdzie tutaj Runt Ciebie zaatakował? Wskaż palcem, bo ja tu widzę tylko
    Twój atak na Runta.