  • 1. Data: 2024-04-12 14:37:37
    Temat: Zmierzch kreta?
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Czy i u Was zniknęły krety z ogrodów?

  • 2. Data: 2024-04-14 23:04:07
    Temat: Re: Zmierzch kreta?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 12.04.2024 14:37, Trybun wrote:
    > Czy i u Was zniknęły krety z ogrodów?

    Właśnie kup jest jakby więcej niż przez ostatnie lata.

  • 3. Data: 2024-04-15 03:01:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > Właśnie kup jest jakby więcej niż przez ostatnie lata.

    Czyli przeprowadziły się.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2024-04-15 11:13:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 15.04.2024 03:01, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Czyli przeprowadziły się.

    No właśnie, migrują. Kiedyś, pamiętam, zaorały świeżo zrobiony trawnik
    sąsiada, a u mnie nikogo.

  • 5. Data: 2024-04-15 13:10:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > No właśnie, migrują. Kiedyś, pamiętam, zaorały świeżo
    > zrobiony trawnik sąsiada, a u mnie nikogo.

    Każden jeden lekkiej roboty szuka. W ubitym ryć trudniej,
    niż w takim świeżo homogenizowanym podłożu.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2024-04-15 15:36:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 15.04.2024 13:10, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Każden jeden lekkiej roboty szuka. W ubitym ryć trudniej,
    > niż w takim świeżo homogenizowanym podłożu.

    O, faktycznie tak mogło być, bo moja działka bardziej las przypomina.

  • 7. Data: 2024-04-15 22:46:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > O, faktycznie tak mogło być, bo moja działka bardziej las przypomina.

    Można sobie łeb o korzenie rozbić. Zwłaszcza po ciemku, pod ziemią.

    --
    Jarek