  • Data: 2022-02-19 23:19:09
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 19 lutego 2022 o 21:33:42 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Faktem jest to, że zaczynasz pieprzyć od rzeczy jak Kris i żenuś. Ich
    > metoda to napisać wymyśloną przez siebie bzdurę i przypisać ją komuś. Na
    > to jest jedyna rada - potraktować jak osobę upośledzoną umysłowo -
    > przyznać rację i przeprosić.
    W stopce umieść swoj tekst żeby wszyscy wiedzieli z kim gadaja
    15 lut 2022, 23:07:48 użytkownik napisał na grupie budowanie
    No fakt z niektórymi już sobie poradziłem, a byli tak samo upierdliwi
    jak zenuś, ale to tylko dzięki temu, że poznałem ich personalia to
    przysiedli na tyłku.
    Mnie się nie będzie chciało pod twoim każdym wpisem ciebie cytować. Możesz liczyć ze
    od czasu przypomnę.