  • Data: 2022-02-19 16:44:33
    Temat: Re: kris w kf
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-19 o 05:59, Kris pisze:
    > piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)
    > Zaawansowany user z Ciebie.
    > W KF wpisałeś typa który od dawna już tu nie pisuje
    > Plaszczyce i Lawę też pewnie masz w KF i szczęśliwy jesteś że ich postow od dawna
    nie widzisz;)

    a ty kogo masz rycerzu broniący tą kanalię* zenusia? też zjadłeś
    "wszytskie rozumy"? kazdy urzędnik to duren, tak? moze tak nie piszesz?
    nie róznisz się niczym od zenusia. może tylko skalą wyzwisk. musisz
    popracowac nad sobą by zasłużyć na uznanie swego "pańcia".

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!