  • 81. Data: 2022-02-17 23:59:37
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 lutego 2022 o 23:06:52 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?
    >
    > A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

    > Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
    > interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.
    >
    > O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
    > i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

    > Możesz, ale opinia bez znajomości tematu jest kompletnie bez wartości, a
    > w "ustach" tego, kto pisze: "Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele
    > bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
    > Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.
    I co się osrany kurduplu mnie czepiasz?

  • 82. Data: 2022-02-18 08:00:45
    Temat: Re: biedny kris
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-17 o 19:22, Kris pisze:
    /.../
    > Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi)
    jasne. klon powstał w twoje główce, a właściwie to zenuś ci go tam wtłoczył.

    > napisał że to da się leczyć.
    dam ci dobrą radę - nie dawaj innym rad. zacznij od siebie.

    > To dobra rada była
    POważnie? więc skorzystaj z tej rady. razem z zenusiem i np myjk-iem.

    > Nienawiść to jak bejsbolowy kij.
    powiedz to zenusiowi.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 83. Data: 2022-02-18 08:01:08
    Temat: Re: "osrany kundel"
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-17 o 23:59, KANALIA i PSYCHOL* Zenek KUpAlinder UJADA:
    > czwartek, 17 lutego 2022 o 23:06:52 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > I co się osrany kurduplu mnie czepiasz?
    no i co osrany kundlu? miałeś siedzieć w budzie i lizać odbyt!

    DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU!*

    no i co kris/krzysiu, podoba ci się tekst!?

    to klon/kopia tekstu zenusia. który text bardziej jest chamski?

  • 84. Data: 2022-02-18 08:01:49
    Temat: Re: "elyta" p.m.b
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-17 o 21:08, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 17.02.2022 o 19:22, Kris pisze:
    /.../

    > Jakoś nie dostrzegam, aby Runt był idiotą, chamski lub złośliwy.

    Patrz stopka ;-))

    > Czego nie można powiedzieć o wielu userach z tej grupy, którzy mają wyższe
    > mniemanie o sobie.

    Kris, Myjk, t-1, aa, jakies janusze - to "elita" tej grupy.
    zenus jest niekoronowanym "przywódcą" tych nawiedzonych "mondrali".

    > Ciebie także pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    oby twoje życzenia się spełniły jak polski ład! ;-)

  • 85. Data: 2022-02-18 21:26:09
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-17 o 23:06, Uzytkownik pisze:

    > Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?
    >
    > A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

    Apochu mam udawać? Myślisz, że to dla mnie jakaś sprawa honoru? Piszę tu
    dla rozrywki kiedy mam czas i nic ciekawszego do roboty. Czasem tematy
    są fajne, ludzie na tyle ciekawi, że warto poświęcić im czas, ale bez
    przesady. Życie toczy się w innym miejscu.

    > Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
    > interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.
    >
    > O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
    > i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

    Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
    kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski, ani
    złośliwy. Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym
    o czym rozmawiać nie jeden raz.
    Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

> [...]
    > bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
    > Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.

    Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
    Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu mam
    wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle. Czego
    nie rozumiesz? Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą,
    śmierdzącą gównem melinę i to Ci pasuje. OK. Nie rozumiem tylko,
    dlaczego ktoś niejako z zewnątrz nie może ocenić faktu zastanej atmosfery?
    Wchodzisz do kibla dworcowego i zastajesz obsrane złośliwie wszystkie
    kible. Wybiegasz i pytasz, kto kloca tego zostawił tam, bo ponieważ
    chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
    wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?
    Tak trudno to zrozumieć? Może przewietrz się czasem. Zrób sobie wolne od
    internetów na tydzień, bo najwyraźniej pochłaniają Cie zbyt mocno i
    tracisz kontakt z rzeczywistością.

    Pozdro.. TK

  • 86. Data: 2022-02-18 22:21:11
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-19 o 15:25, Collie pisze:

    > Te, nowy, małą literą szrajbowany, myślisz, że tu właściwe miejsce do
    > pierdolenia kotka za pomocą młotka - czyli ciumkania z panną Krysią
    > o prywatnej dupie Maryni? To nie myśl tak, bo znów bedziesz płakał
    > i zgrzytał zębami, że przyszły wuje ze wsi i się przypierdalają, iż
    > nie tak Pan Bóg, czyli Tomasz Surmacz przykazał na niusach. Szkoda
    > twoich łez, chłopcze. I zębów. Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada.

    Nie wiem jaki przekaz ma być tego co napisałeś, ale z całą pewnością nie
    jestem tu nowy i o takich rzeczach lata temu się tu pisało.

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2022-02-18 22:26:48
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-18 o 23:29, Uzytkownik pisze:
> [...]

    > forum, które kompletnie nikogo nie interesują i nie są w temacie grupy
    > dyskusyjnej. Może wymieńcie się e-mailami.
    >
    > Reasumując: Nie tylko "oni" robią ten chlew, ale każdy kto w
    > jakiejkolwiek formie uczestniczy w tym chlewie i w tych awanturach. Ja
    > też w nim uczestniczę, choć naprawdę mocno się powstrzymuję. Rzecz w
    > tym, że ciągle bez powodu jestem zaczepiany i obrażany, a autorami tych
    > zaczepek zawsze są zenuś i Krisek.
    >
    > Czy tak trudno to zrozumieć?

    > Maniuś, może zrób sobie jeszcze więcej przerwy, bo jeszcze za mało się
    > przewietrzyłeś. Naprawdę Cię nie poznaję.

    Nie mam nic do dodania w tym temacie. Nie rozumiesz, trudno. Bywa i tak.

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2022-02-18 23:29:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 18.02.2022 o 21:26, maniek4 pisze:
    > Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
    > kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski,
    > ani złośliwy.

    Jedno co o nim można powiedzieć to to, że nie jest wulgarny, ale
    złośliwy i chamski strasznie, a przy tym bardzo zawistny. Najbardziej
    unieszczęśliwia go sukces życiowy innych.

    > Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym o czym
    > rozmawiać nie jeden raz.
    > Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

    Ano właśnie. Nie bywałeś tu przez parę lat, a to co było kiedyś puściłeś
    w niepamięć.

    > Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
    > Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu
    > mam wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle.
    > Czego nie rozumiesz?

    Kto "robią" chlew?

    Chlew to głownie robi jeden idiota, który nie potrafi odpuścić. Problem
    w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.

    Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi.

    > Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą, śmierdzącą
    > gównem melinę i to Ci pasuje. OK.

    Na jakiej podstawie uważasz, że to mi pasuje? To są zbyt daleko idące
    insynuacje.

> [...]
    > chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
    > wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?

    Porównanie totalnie z d.... wzięte i w ogóle nie pasujące do tego co tu
    się dzieje.

    Grupę dyskusyjną od dworcowego kibla odróżnia to, że wchodząc do takiego
    kibla nie da się założyć okularów poprzez które gówno znika.

    Na grupie jak Cię nie interesują czyjeś wypowiedzi to zakładasz filtr i
    nie czytasz tego co ten ktoś wypisuje. Ja już korzystam z KF-a i
    naprawdę polecam. Siedzi tam już np. Ghost i naprawdę mam z nim święty
    spokój. Zenuś jeszcze tam nie trafił, bo czasami potrafi napisać coś z
    sensem i gdyby nie to jego chamstwo i wulgarność oraz mściwość to nawet
    dałoby się z nim pogadać.

    Ty natomiast zachowujesz się w taki sposób: słyszysz, że gdzieś się
    kłócą i piorą po ryjach. Szukasz gdzie i mieszasz się w akcję i także
    się wykłócasz i pierzesz po ryjach tych, którzy się awanturują. Sam
    szukasz zaczepki, stawiasz się ponad nimi, bawisz się w moralizatora i
    kaznodzieję, wypisujesz, że oni robią chlew. To nie jest tak.
    Uczestnicząc w takich kłótniach jako moralizator, także bierzesz czynny
    udział w tych kłótniach.

    Opiszę Ci z mojego punktu widzenia: Wchodzę na grupę. O pojawił się
    stary, znajomy, kumpel z grupy - Maniusiek. I co widzę? Maniuś zamiast
    prowadzić ciekawe dyskusje z grupowiczami jak to bywało drzewiej to
    przyszedł tu jako kaznodzieja i moralizator. Próbuje robić swoje
    porządki i ustawia wszystkich po kątach. Zamiast ciekawych dyskusji
    generuje kolejną gówna wartą beletrystykę, która prowokuje innych do
    pisania kolejnej gówna wartej beletrystyki (tu mogę przywołać siebie
    samego i choćby ten elaborat, który by nie powstał gdybyś niepotrzebnie
    nie mieszał).

    Naprawdę rzygać już się chce jak niski obecnie jest poziom tej grupy.
    Jedni się wyzywają od chujów i dziur w dupie, inni uważający się za
    lepszych jebią tych pierwszych i wdają się w awantury z których powstają
    flejmy. Inni przepisują internet na grupę, a tematy budowlane jak ktoś
    poruszy to pojawiają się zakompleksieni i zawistni przeciwnicy prawa i
    norm, którzy zaklinają rzeczywistość i w chamski sposób atakują tych,
    którzy udzielają porad.

  • 89. Data: 2022-02-19 01:04:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > Maniuś, może zrób sobie jeszcze więcej przerwy, bo jeszcze za mało się
    > przewietrzyłeś. Naprawdę Cię nie poznaję.
    I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.
    Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo
    jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z
    tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na
    krucjatę to masz to załatwione.

  • 90. Data: 2022-02-19 05:59:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)
    >Ja już korzystam z KF-a i
    > naprawdę polecam. Siedzi tam już np. Ghost i naprawdę mam z nim święty
    > spokoj
    Zaawansowany user z Ciebie.
    W KF wpisałeś typa który od dawna już tu nie pisuje
    Plaszczyce i Lawę też pewnie masz w KF i szczęśliwy jesteś że ich postow od dawna nie
    widzisz;)