    Date: Fri, 18 Feb 2022 21:26:09 +0100
    Subject: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <620c136f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c2430$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <620d0ef0$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ec6d8$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    From: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-17 o 23:06, Uzytkownik pisze:

    > Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?
    >
    > A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

    Apochu mam udawać? Myślisz, że to dla mnie jakaś sprawa honoru? Piszę tu
    dla rozrywki kiedy mam czas i nic ciekawszego do roboty. Czasem tematy
    są fajne, ludzie na tyle ciekawi, że warto poświęcić im czas, ale bez
    przesady. Życie toczy się w innym miejscu.

    > Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
    > interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.
    >
    > O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
    > i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

    Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
    kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski, ani
    złośliwy. Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym
    o czym rozmawiać nie jeden raz.
    Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

    > Możesz, ale opinia bez znajomości tematu jest kompletnie bez wartości, a
    > w "ustach" tego, kto pisze: "Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele
    > bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
    > Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.

    Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
    Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu mam
    wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle. Czego
    nie rozumiesz? Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą,
    śmierdzącą gównem melinę i to Ci pasuje. OK. Nie rozumiem tylko,
    dlaczego ktoś niejako z zewnątrz nie może ocenić faktu zastanej atmosfery?
    Wchodzisz do kibla dworcowego i zastajesz obsrane złośliwie wszystkie
    kible. Wybiegasz i pytasz, kto kloca tego zostawił tam, bo ponieważ
    chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
    wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?
    Tak trudno to zrozumieć? Może przewietrz się czasem. Zrób sobie wolne od
    internetów na tydzień, bo najwyraźniej pochłaniają Cie zbyt mocno i
    tracisz kontakt z rzeczywistością.

    Pozdro.. TK