    Date: Fri, 18 Feb 2022 23:29:06 +0100
    Subject: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <620c136f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c2430$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <620d0ef0$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ec6d8$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    <621000e1$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 18.02.2022 o 21:26, maniek4 pisze:
    > Krisa znam na tej grupie od lat. Nie wiem jak teraz, bo nie było mnie
    > kilka latek co by nie było, ale nigdy wcześniej nie był ani chamski,
    > ani złośliwy.

    Jedno co o nim można powiedzieć to to, że nie jest wulgarny, ale
    złośliwy i chamski strasznie, a przy tym bardzo zawistny. Najbardziej
    unieszczęśliwia go sukces życiowy innych.

    > Jest jednym z tych z którym jak mi się wydaje w realu miałbym o czym
    > rozmawiać nie jeden raz.
    > Wybacz, ale nie wiem o czy piszesz.

    Ano właśnie. Nie bywałeś tu przez parę lat, a to co było kiedyś puściłeś
    w niepamięć.

    > Co Ty pitolisz, że tak spytam...?
    > Oceniłem poziom dyskusji i co za tym idzie dyskutantów. Po jaki chu
    > mam wnikać o co chodzi i kto jest winien? Robią chlew z grupy i tyle.
    > Czego nie rozumiesz?

    Kto "robią" chlew?

    Chlew to głownie robi jeden idiota, który nie potrafi odpuścić. Problem
    w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.

    Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi.

    > Siedzisz na grupie, która atmosferą przypomina zwykłą, śmierdzącą
    > gównem melinę i to Ci pasuje. OK.

    Na jakiej podstawie uważasz, że to mi pasuje? To są zbyt daleko idące
    insynuacje.

    > Nie rozumiem tylko, dlaczego ktoś niejako z zewnątrz nie może ocenić
    > faktu zastanej atmosfery?
    > Wchodzisz do kibla dworcowego i zastajesz obsrane złośliwie wszystkie
    > kible. Wybiegasz i pytasz, kto kloca tego zostawił tam, bo ponieważ
    > chciałbym poznać twórcę by móc ocenić zjawisko to, czy może jednak
    > wchodzisz, wychodzisz bez załatwienia sprawy i mówisz ale tu syf?

    Porównanie totalnie z d.... wzięte i w ogóle nie pasujące do tego co tu
    się dzieje.

    Grupę dyskusyjną od dworcowego kibla odróżnia to, że wchodząc do takiego
    kibla nie da się założyć okularów poprzez które gówno znika.

    Na grupie jak Cię nie interesują czyjeś wypowiedzi to zakładasz filtr i
    nie czytasz tego co ten ktoś wypisuje. Ja już korzystam z KF-a i
    naprawdę polecam. Siedzi tam już np. Ghost i naprawdę mam z nim święty
    spokój. Zenuś jeszcze tam nie trafił, bo czasami potrafi napisać coś z
    sensem i gdyby nie to jego chamstwo i wulgarność oraz mściwość to nawet
    dałoby się z nim pogadać.

    Ty natomiast zachowujesz się w taki sposób: słyszysz, że gdzieś się
    kłócą i piorą po ryjach. Szukasz gdzie i mieszasz się w akcję i także
    się wykłócasz i pierzesz po ryjach tych, którzy się awanturują. Sam
    szukasz zaczepki, stawiasz się ponad nimi, bawisz się w moralizatora i
    kaznodzieję, wypisujesz, że oni robią chlew. To nie jest tak.
    Uczestnicząc w takich kłótniach jako moralizator, także bierzesz czynny
    udział w tych kłótniach.

    Opiszę Ci z mojego punktu widzenia: Wchodzę na grupę. O pojawił się
    stary, znajomy, kumpel z grupy - Maniusiek. I co widzę? Maniuś zamiast
    prowadzić ciekawe dyskusje z grupowiczami jak to bywało drzewiej to
    przyszedł tu jako kaznodzieja i moralizator. Próbuje robić swoje
    porządki i ustawia wszystkich po kątach. Zamiast ciekawych dyskusji
    generuje kolejną gówna wartą beletrystykę, która prowokuje innych do
    pisania kolejnej gówna wartej beletrystyki (tu mogę przywołać siebie
    samego i choćby ten elaborat, który by nie powstał gdybyś niepotrzebnie
    nie mieszał).

    Naprawdę rzygać już się chce jak niski obecnie jest poziom tej grupy.
    Jedni się wyzywają od chujów i dziur w dupie, inni uważający się za
    lepszych jebią tych pierwszych i wdają się w awantury z których powstają
    flejmy. Inni przepisują internet na grupę, a tematy budowlane jak ktoś
    poruszy to pojawiają się zakompleksieni i zawistni przeciwnicy prawa i
    norm, którzy zaklinają rzeczywistość i w chamski sposób atakują tych,
    którzy udzielają porad.

    Pomijam już fakt, że prowadzicie z Krisem prywatne rozmowy na publicznym
    forum, które kompletnie nikogo nie interesują i nie są w temacie grupy
    dyskusyjnej. Może wymieńcie się e-mailami.

    Reasumując: Nie tylko "oni" robią ten chlew, ale każdy kto w
    jakiejkolwiek formie uczestniczy w tym chlewie i w tych awanturach. Ja
    też w nim uczestniczę, choć naprawdę mocno się powstrzymuję. Rzecz w
    tym, że ciągle bez powodu jestem zaczepiany i obrażany, a autorami tych
    zaczepek zawsze są zenuś i Krisek.

    Czy tak trudno to zrozumieć?

    > Tak trudno to zrozumieć? Może przewietrz się czasem. Zrób sobie wolne
    > od internetów na tydzień, bo najwyraźniej pochłaniają Cie zbyt mocno i
    > tracisz kontakt z rzeczywistością.

    Maniuś, może zrób sobie jeszcze więcej przerwy, bo jeszcze za mało się
    przewietrzyłeś. Naprawdę Cię nie poznaję.