    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 18 Feb 2022 16:04:57 -0800 (PST)
    <620c136f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c2430$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <620d0ef0$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ec6d8$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    <621000e1$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <62101db3$0$6639$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Jedno co o nim można powiedzieć to to, że nie jest wulgarny, ale
    > złośliwy i chamski strasznie, a przy tym bardzo zawistny. Najbardziej
    > unieszczęśliwia go sukces życiowy innych.
    > Ano właśnie. Nie bywałeś tu przez parę lat, a to co było kiedyś puściłeś
    > w niepamięć.

    > Kto "robią" chlew?
    >
    > Chlew to głownie robi jeden idiota, który nie potrafi odpuścić. Problem
    > w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.
    >
    > Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi.
    > Na jakiej podstawie uważasz, że to mi pasuje? To są zbyt daleko idące
> [...]
    I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa łajdak teraz runt i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    na mnie siadł jak ma w zwyczaju. To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.
    Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało. I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo
    jak chujowi odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem. Z tobą tak samo. Z
    tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie. Chcesz żebym poszedł na
    krucjatę to masz to załatwione.