  • 71. Data: 2022-02-16 12:27:01
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak chcesz poznać moje personalia to spytaj żonę i córkę kto im dobrze robił.

    Waśnie pytałem twojej i stwierdziła, że to nie jest twoja córka tylko
    listonosza.

    Zapytałem dlaczego się puściła z listonoszem, a ona odpowiedziała, żeś
    jest facet bez jaj i ci nie staje, a poza tym nie chciała mieć
    popierdolonej tak jak ty córki. No wiesz, kwestia genetyki.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 72. Data: 2022-02-16 15:39:09
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-15 o 23:04, Kris pisze:

    > Szewc w podartych butach lazi. Ja nad morze rzut beretem mam poza sezonem to i że
    dwa razy w tygodniu do Łeby po ryby z kutra jeździmy. W sezonie jesli Bałtyk to
    Szklana Huta bo tam turystów minimalnie.
    > Ale podziwianie sztormów to niedawne odkrycie

    Sztormy są fascynujące i przerażające trochę. Pierwsze odkryłem w
    podstawówce. Na obozie harcerskim w Ustce w lesie, niedaleko plaży
    słychać było jak stare blachy falochronu woda obijała o beton. Do tego
    buczki mgłowe... Klimat jak z horroru. Nie powtórzył mi się do dziś.

    > O nartach wiem tyle że Małysz i następcy na nich reklamy przeróżne mają.
    > Nigdy nie jeździłem, zresztą żaden sport mnie nie fascynuje.
    > Pomijając jazdę rowerem.

    Nie każdy musi lubić, albo nie każdy spróbował by lubić.
    Jakiś czas temu zamieniłem rower na motocykl. Podobne wrażenia jak na
    nartach. Mózg odpoczywa bo zajmuje się tylko jazdą. Na nic innego nie ma
    czasu. Jadąc rowerem ma się za dużo czasu na przemyślenia i wbrew
    pozorom bujanie się po mieście jakoś szczególnie relaksujące nie jest.
    Ale nie to, że nie jest przyjemne.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2022-02-16 15:49:19
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-15 o 23:07, Uzytkownik pisze:

    > Poczytaj trochę na grupach co pisze zenuś i co nim kieruje.

    Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele bardzie mnie kręci niż czytanie
    grup by sprawdzić co ktoś tam pisze. Polecam każdemu.

    > I jak chcesz to zmienić? Pod blokiem czy na klatce to nie ma problemu
    > zrobić porządku, ale tu na grupie...?

    Liczę naiwnie na refleksję co niektórych.

    Znaczy nie mogę wyrazić opini czy co?

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2022-02-16 15:51:16
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-16 o 12:27, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > jest facet bez jaj i ci nie staje, a poza tym nie chciała mieć
    > popierdolonej tak jak ty córki. No wiesz, kwestia genetyki.

    Ty, no faktycznie ignorujesz.. :-)

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2022-02-16 16:00:58
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-16 o 16:37, Kris pisze:

    > Przyjemne to jest łażenie z rodzina i psami na spacery(w sezonie na grzyby) w
    nadmorskich lasach
    > A tu gdzie ja najczęściej łażę chcą mi elektrownie atomową wybudować;)
    > Pociesza mnie że odpowiedzialny za budowe jest nijaki Sasin więc mała szansa że pod
    jego kierownictwem wybuduja za mojego życia.

    :-DD

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2022-02-16 16:37:47
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 77. Data: 2022-02-16 17:37:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.02.2022 o 15:51, maniek4 pisze:

    > Ty, no faktycznie ignorujesz.. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale ja się nie "wtrancam" w cudze przepychanki.

    Ja tylko odpowiadam na jego ataki na moją osobę, aby go wkurwić i żeby
    siedział przez całą noc i pisał tę swoją beletrystykę, wkurwiając sie i
    nie śpiąc po nocach. Jak się go tak umęczy to później jest spokój przez
    jakiś czas.

    On jest tak głupi, że nawet nie zauważa jak my go robimy w ciula i
    sprawiamy, że sam z siebie robi debila, dzięki czemu kolejni grupowicze
    wrzucają go do KF-a :)

  • 78. Data: 2022-02-17 19:22:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 16 lutego 2022 o 17:37:24 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > On jest tak głupi, że nawet nie zauważa jak my go robimy w ciula i
    > sprawiamy, że sam z siebie robi debila, dzięki czemu kolejni grupowicze
    > wrzucają go do KF-a :)

    Super to napisałeś. Sam bym lepiej nie napisał.
    A teraz w lustro zerknij bo dokładnie o Sobie pisałeś.
    Chyba już wszyscy którzy kf_a używają tam już Ciebie umieścili.
    Ps
    Co się z Tobą stało że od jakiegoś pół roku zgłupiales ( nie lubię tego słoea)?
    Wcześniej agresywny byłeś, chamski itp ale z tygodnia na tydzień z Tobą coraz gorzej.
    Co nie tylko ja zauważyłem jak zapewne wiesz.
    Opanujesz się?
    Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi) napisał że to da się leczyć.
    To dobra rada była
    Nienawiść to jak bejsbolowy kij.

  • 79. Data: 2022-02-17 21:08:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.02.2022 o 19:22, Kris pisze:
    > Super to napisałeś. Sam bym lepiej nie napisał.
    > A teraz w lustro zerknij bo dokładnie o Sobie pisałeś.
    > Chyba już wszyscy którzy kf_a używają tam już Ciebie umieścili.

    Jak widać jeszcze nie wszyscy ...

    Chyba nie jest ze mną jeszcze aż tak źle, skoro czyta to co piszę "kwiat
    inteligencji z tej grupy dyskusyjnej".

    > od jakiegoś pół roku zgłupiales [...] Wcześniej agresywny byłeś, chamski itp

    Podziwiam Twoją wysoką kulturę, brak agresji i wyjątkowo mądry umysł.

    > Co nie tylko ja zauważyłem jak zapewne wiesz.
    > Opanujesz się?

    A Ty kiedy? Nie szkoda Ci czasu na pisanie tych pierdół. W tym czasie
    mógłbyś pomachać młotkiem i zbić kilka skrzynek na kwiatki. W ten sposób
    poprawiłbyś byt swojej rodziny.

    > Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi) napisał że to da się leczyć.
    > To dobra rada była

    Hmmmm.....

    Jakoś nie dostrzegam, aby Runt był idiotą, chamski lub złośliwy. Czego
    nie można powiedzieć o wielu userach z tej grupy, którzy mają wyższe
    mniemanie o sobie.

    Ciebie także pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

  • 80. Data: 2022-02-17 23:06:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.02.2022 o 15:49, maniek4 pisze:

    > Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele bardzie mnie kręci niż
    > czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze. Polecam każdemu.

    Jak rozumiem nie przeczytasz tego co tu teraz napiszę?

    A może tylko będziesz udawał, że nie przeczytałeś?

    > Liczę naiwnie na refleksję co niektórych.

    Myślisz, że zenuś czy Krisek się zmienią? Zaczną szanować
    interlokutorów, przestaną być chamscy i wredni.

    O ile można zrozumieć zenusia, bo jest nieco upośledzony, ale złośliwość
    i chamstwo Krisa przebija nawet zenusia.

    > Znaczy nie mogę wyrazić opini czy co?

    Możesz, ale opinia bez znajomości tematu jest kompletnie bez wartości, a
    w "ustach" tego, kto pisze: "Wiesz, to co mogę robić w życiu o wiele
    bardzie mnie kręci niż czytanie grup by sprawdzić co ktoś tam pisze.
    Polecam każdemu" jest zwykłą hipokryzją.