  • 121. Data: 2022-02-20 19:27:09
    Temat: Re: Kris Robin Hood
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 20 lutego 2022 o 19:04:53 UTC+1 Runt napisał(a):

    > a zenus co? milutki, tak?
    > a ty?
    > jesteś lekazrem to przebadaj zenusia.
    > jasne. ty i zenus jesteście cacy. tacy niewinni.
    > idiotów to ty szukaj w swojej rodzinie.
    > a z twojej?
    > no właśnie. zenuś jest sfrustrowany! czym? ze go nikt nie kocha? ;-)
    też kilka osób mu zwracało uwagę) zacznie.
    > jasne. zwróć uwage zenusiowi, przekonaj go by zachowywał się jak
    > dorosły, a nie pacjent psychiatryka na przepustce, a grupa odetchnie.
    >
    > zrobisz to czy się go boisz? "każdy urzędnik to dureń", prawda? tak
    > napisałeś. zaprzeczysz? też cierpisz na kompleks małego członka?
    > --
    > Runt
    >
    > * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!
    Ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek masz kompleks dużych członków u innych.
    Zaczęło się jak rabin miał cię obrzezać i po odwinięciu z pieluchy stwierdził
    autorytatywnie, jak to rabin, że dziewczynom takich zabiegów nie robi.

  • 122. Data: 2022-02-20 20:37:53
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 20.02.2022 o 18:49, Kris pisze:
> [...]
    > Zwracano mu tu uwagę ale zignorował te głosy
    > Dziwi mnie że nie zastania go dlaczego jako jedyny broni idiotę zaśmiecającego

    Co jeszcze kłamco wymyślisz na mój temat?

    Przypierniczałeś się do mnie wypisując zmyślone przez siebie brednie na
    mój temat, a także powtarzając w kółko brednie zmyślone przez żenusia.
    Nie znając mnie, ani czym się zajmuję, pomawialiście mnie (ty i żenuś),
    że oszukuję i naciągam klientów. Byłeś przy tym bardzo chamski i
    złośliwy i to właśnie ty i żenuś wszczynaliście awantury
    przypierniczając się do mnie w każdym poście w którym tylko brałem udział.

    O ile żenek robi to, ponieważ jest upośledzony o tyle tobą kierowała
    tylko i wyłącznie zawiść, a wszystko co pisałeś, pisałeś z pełną
    premedytacją, wykorzystując przy tym fakt, że żenek atakował mnie w
    każdym poście tak jak teraz atakuje Runta.

    Wszystko było do czasu, kiedy poznałem twoje personalia i dowiedziałem
    się czym się zajmujesz i gdzie mieszkasz. Tylko to cię powstrzymuje
    przed dalszymi chamskimi atakami.

    > Wg mnie coś tam w życiu nie wyszły u frustrację m.in tu przenosi.'

    Ale tak dokładnie można powiedzieć o tobie.

    > Kwestia czasu kiedy stwierdzi że jesteś chamski albo/i osobiste wycieczki(na co też
    kilka osób mu zwracało uwagę) zacznie.

    Co jeszcze wymyślisz? Z Mańkiem znamy się i dyskutujemy tu od co
    najmniej kilkunastu lat i nigdy między nami nie było konfliktów, bo
    Maniek zawsze był gość na poziomie. Toteż nie miałem powodów, aby go
    traktować inaczej.

    To, czego nie cierpię w tobie to właśnie to twoje konfabulowanie i
    skłócanie ludzi. Dzisiaj napisałeś: "Kwestia czasu kiedy stwierdzi że
    jesteś chamski albo/i osobiste wycieczki zacznie", a za kilka miesięcy
    będziesz pisał, że tak faktycznie było, że byłem chamski wobec Mańka i
    uskuteczniałem osobiste wycieczki. Takie same konfabulacje
    uskuteczniałeś wobec mnie i kilku innych userów.

    Takie zachowanie z twojej strony jest chamskie.

  • 123. Data: 2022-02-20 22:15:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 20.02.2022 o 03:42, maniek4 pisze:

    > Panowie, proszę Was, powstrzymajcie konie. Nie chcę być wciągany w
    > bezsensowne kłótnie, czy być ich przyczyną. Dajmy już spokój temu
    > tematowi. Po chu nam jeszcze złośliwości na grupie.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale to nie Ty jesteś przyczyną.

    Rzecz w tym, że proszę Krisa od wielu lat, aby sobie odpuścił te
    chamskie zaczepki, ale "jak grochem o ścianę". Cały czas uskutecznia
    jakieś animozje wobec mojej osoby i rozpowszechnia nieprawdziwe
    informacje na mój temat.

  • 124. Data: 2022-02-21 06:58:54
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-20 o 19:27, KANALIA I PSYCHOL* Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 20 lutego 2022 o 19:04:53 UTC+1 Runt napisał(a):
    /.../

> [...]
    autorytatywnie, jak to rabin, że dziewczynom takich zabiegów nie robi.

    te, obrońca krisa. musicie sie bardzo lubic girles.

    ciebie tate przy obrzezaniu chlasnął brzytwa przez krocze i teraz
    zamiast fiutka masz w tym miejscu przerośniętą łechaczkę, kurduplu!* ;-)))

    "Dziadek miał dobrą emeryturę i żeby jej nie stracić jak się wyprostował
    trzymacie go w trumnie w domu?" - poznajesz P S Y C H O L U ?*

    no co kanalio!

  • 125. Data: 2022-02-21 06:59:24
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-20 o 03:42, maniek4 pisze:

> [...]
    > bezsensowne kłótnie, czy być ich przyczyną. Dajmy już spokój temu
    > tematowi. Po chu nam jeszcze złośliwości na grupie.

    postaraj się wytłumaczyc to zenusiowi.

    Oto jego "głos" w dyskusji na temat "klapek w okapie".

    "Dziadek miał dobrą emeryturę i żeby jej nie stracić jak się wyprostował
    trzymacie go w trumnie w domu?"

    psychol, po prostu psychol*

  • 126. Data: 2022-02-22 03:45:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 21 lutego 2022 o 06:59:26 UTC+1 Runt napisał(a):

> [...]
    >
    > Oto jego "głos" w dyskusji na temat "klapek w okapie".
    > "Dziadek miał dobrą emeryturę i żeby jej nie stracić jak się wyprostował

    ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie jak zdechniesz do bakutilu oddadzą.

  • 127. Data: 2022-02-22 12:53:12
    Temat: Re: psychol*
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-22 o 03:45, KANALIA I PSYCHOL* Zenek Kapelinder UJADA:

    DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU!*