  • 111. Data: 2022-02-19 23:58:52
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-19 o 23:23, Uzytkownik pisze:

    > Wskaż dokładnie to, czego nie zrozumiałeś.
    >
    > Napisałeś: "U kolesia który się podpina pod każdym postem w tym
    > kontekście to chyba dekiel nie pracuje jak powinien" - oczywiście miałeś
    > na myśli Runta.
    >
    > Bzdura totalna, bo nie pod każdym postem tylko pod postami żenusia i
    > tych, którzy wsiedli na Runta w obronie żenusia.

    Ty nie bądź taki drobiazgowy aptekarz. Podpina się chorobliwie często
    nie tylko pod Zenka.

    > Napisałeś też: "Ty go zdaje się gdzieś tam tłumaczyłeś/broniłeś...".
    > Nikogo nie tłumaczyłem, ani nie broniłem, ale tylko i wyłącznie

    Jak wygląda prawda jest dwa posty wyżej. Zaklinaj rzeczywistość dalej.

    Wszystko. Już wszystko. :-)

    Pozdro.. TK

  • 112. Data: 2022-02-20 01:53:03
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-20 o 18:49, Kris pisze:
    > niedziela, 20 lutego 2022 o 18:15:40 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    > ?
    >>

    > Odpuść Sobie.

    Nie ma wyjścia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2022-02-20 03:39:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 23:23:23 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > przyczynę i wiem, że problem nie leży w Runcie tylko w żenusiu i to
    > żenusia trzeba usadzić, aby się zrobił spokój na grupie.

    Kłamiesz kablu.

    15 lut 2022, 23:07:48 użyszkodnik się chwlił
    No fakt z niektórymi już sobie poradziłem, a byli tak samo upierdliwi
    jak zenuś, ale to tylko dzięki temu, że poznałem ich personalia to
    przysiedli na tyłku.

  • 114. Data: 2022-02-20 03:42:38
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-20 o 20:37, Uzytkownik pisze:

    > Takie zachowanie z twojej strony jest chamskie.

    Panowie, proszę Was, powstrzymajcie konie. Nie chcę być wciągany w
    bezsensowne kłótnie, czy być ich przyczyną. Dajmy już spokój temu
    tematowi. Po chu nam jeszcze złośliwości na grupie.

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2022-02-20 07:52:35
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 20:40, maniek4 pisze:

> [...]
    > się od rzeczywistości a Ty go zdaje się gdzieś tam tłumaczyłeś/broniłeś...

    zapraszam na pl.soc.polityka - tam będziesz mógł docenić talent zenusia.
    patrz stopka.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 116. Data: 2022-02-20 07:52:53
    Temat: Re: PRL-owska psiarnia
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 23:22, KANALIA* i PSYCHOPATA* Zenek Kapelinder ujada:
    > sobota, 19 lutego 2022 o 23:02:52 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    /.../
    > Uważaj z kim piszesz

    nie strasz zenusiu.

    czasy "niebieskiego mundurka" minęły i nawet "psy" nie chcą cię znać!

  • 117. Data: 2022-02-20 07:53:23
    Temat: Re: kto nie spi po nocach?
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-20 o 03:39, KANALIA* i PSYCHOL* Zenek Kapelinder wije się
    jak robak:
    > sobota, 19 lutego 2022 o 23:23:23 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../

    patrz stopka.

    > Kłamiesz kablu.

    kablu? i kto to mówi? 03:39 ;-)))

    nie możesz spać - internet ci nie da zapomnieć! ;-)))

  • 118. Data: 2022-02-20 08:47:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > No fakt z niektórymi już sobie poradziłem, a byli tak samo upierdliwi
    > jak zenuś, ale to tylko dzięki temu, że poznałem ich personalia to

    Całą noc nie spałeś i się wkurwiałeś, aby to napisać, a nic tak mnie nie
    cieszy jak twoje nieprzespane noce :)

    Żenusiu oczekuję twojej beletrystyki kolejnej nocy.

  • 119. Data: 2022-02-20 18:49:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 20 lutego 2022 o 18:15:40 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    ?
    > Wszystko. Już wszystko. :-)

    Odpuść Sobie.
    użytkownik kłótnie wczyna na grupach od nastu już lat.
    Ale kiedyś zdażałosię jeszcze że coś sensownego napisał.
    Od dobrych kilku miesięcy jest z nim coraz gorzej
    Od bodajże lipca gdy zaczął śmietnik , grupy robić poprawy specjalnej nie widać
    Zwracano mu tu uwagę ale zignorował te głosy
    Dziwi mnie że nie zastania go dlaczego jako jedyny broni idiotę zaśmiecającego kilka
    grup.
    Żadnej autorefleksji z Jego strony.
    Wg mnie coś tam w życiu nie wyszły u frustrację m.in tu przenosi.
    Kwestia czasu kiedy stwierdzi że jesteś chamski albo/i osobiste wycieczki(na co też
    kilka osób mu zwracało uwagę) zacznie.

  • 120. Data: 2022-02-20 19:04:50
    Temat: Re: Kris Robin Hood
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-20 o 18:49, przydupas zenka Kris pisze:
    > niedziela, 20 lutego 2022 o 18:15:40 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    > ?
    >>

    > Odpuść Sobie.
    > użytkownik kłótnie wczyna na grupach od nastu już lat.
    a zenus co? milutki, tak?
    > Ale kiedyś zdażałosię jeszcze że coś sensownego napisał.
    a ty?
    > Od dobrych kilku miesięcy jest z nim coraz gorzej
    jesteś lekazrem to przebadaj zenusia.
    > Od bodajże lipca gdy zaczął śmietnik , grupy robić poprawy specjalnej nie widać
    > Zwracano mu tu uwagę ale zignorował te głosy
    jasne. ty i zenus jesteście cacy. tacy niewinni.
    > Dziwi mnie że nie zastania go dlaczego jako jedyny broni idiotę zaśmiecającego
    kilka grup.
    idiotów to ty szukaj w swojej rodzinie.
    > Żadnej autorefleksji z Jego strony.
    a z twojej?
    > Wg mnie coś tam w życiu nie wyszły u frustrację m.in tu przenosi.
    no właśnie. zenuś jest sfrustrowany! czym? ze go nikt nie kocha? ;-)
    > Kwestia czasu kiedy stwierdzi że jesteś chamski albo/i osobiste wycieczki(na co też
    kilka osób mu zwracało uwagę) zacznie.
    jasne. zwróć uwage zenusiowi, przekonaj go by zachowywał się jak
    dorosły, a nie pacjent psychiatryka na przepustce, a grupa odetchnie.

    zrobisz to czy się go boisz? "każdy urzędnik to dureń", prawda? tak
    napisałeś. zaprzeczysz? też cierpisz na kompleks małego członka?