  • 101. Data: 2022-02-19 16:44:24
    Temat: Re: kogutek w opałach
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 01:04, KANALIA*, DEBIL* PSYCHOPATA Zenek Kapelinder
    ujada:
    > piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa

    aj waj! aj waj! jak ty mówisz o swojej "mame"?!!

    > łajdak teraz runt
    kanalia zenus!

    >i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    nie kombinuj - jedna. a ty kanalio?

    >na mnie siadł jak ma w zwyczaju.
    w zwyczaju powiadasz kanalio? kto za mną łazi na pl.soc.polityka i
    podczepia się do każdego wątku?

    oto próbka twojej kultury" KANALIO!"

    "Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie miejsce jest nie za murem a
    przed murem a po egzekucji pod murem".

    >To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.

    no gnoju. kombinuj!

    > Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało.

    bo mam inne zdanie. mam prawo miec ty kanalio? MAM INNE ZDANIE! KUMASZ?
    masz sklerozę? napisalem wtedy, ze nie dla emerytów. ty nie mając
    argumentów rzuciłes się z wyzwiskami obrażając moich rodziców! no co
    kanalio, nie było tak? od tego czasu mnie "przesladujesz" bo odważyłem
    się mieć inne zdanie niż mędrzec nad mędrcami. jesteś dziadek
    PSYCHOPATĄ! lobotomia ci nie pomogła!

    >I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo jak chujowi

    chujów to ty szukaj w swojej rodzinie, protoplasto rodu "chujów".

    > odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem.

    tak? no to zaraz wrzuce na pmb twoj jad! kanalio! nie wciskaj tu kitu!

    >Z tobą tak samo.
    jasne. wszyscy ktorzy maja inne zdanie sa wrogami zenusia. dostajesz
    białej gorączki i krew cie zalewa! w realu jestes kurduplem.

    >Z tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie.
    zenusiu, nie podlizuj się. dla mnie jestes kanalią, psycholem i nędzną
    kreaturą z kompleksem małego członka. nie nosisz już "niebieskiego
    mundurku" ty psi bękarcie*.

    > Chcesz żebym poszedł na krucjatę to masz to załatwione.

    po prostu zniknij z pl.soc.polityka! i odp...l się! kumasz kanalio!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 102. Data: 2022-02-19 16:44:28
    Temat: Re: kris, myjk, i inne janusze - bronicie zenusia!
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 11:01, KANALIA, DEBIL I PSCYHOPATA! Zenek Kapelinder
    UJADA:

    wiecki-o-budowie-muru-na-granicy-polsko-bialoruskiej
    /tvglmny

    murem a po egzekucji pod murem.

    > Chcesz mnie debilu sprowokować żebym z tobą w dyskusje wszedł?. Nie dasz rady.

    NO I CO KANALIO!?*

    no kris, myjk-i i inne kundelki - broncie zenusia bo mu się krzywda
    dzieje. jakiz on nieszczęśliwy!

  • 103. Data: 2022-02-19 16:44:33
    Temat: Re: kris w kf
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-19 o 05:59, Kris pisze:
    > piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a)
    > Zaawansowany user z Ciebie.
    > W KF wpisałeś typa który od dawna już tu nie pisuje
    > Plaszczyce i Lawę też pewnie masz w KF i szczęśliwy jesteś że ich postow od dawna
    nie widzisz;)

    a ty kogo masz rycerzu broniący tą kanalię* zenusia? też zjadłeś
    "wszytskie rozumy"? kazdy urzędnik to duren, tak? moze tak nie piszesz?
    nie róznisz się niczym od zenusia. może tylko skalą wyzwisk. musisz
    popracowac nad sobą by zasłużyć na uznanie swego "pańcia".

  • 104. Data: 2022-02-19 20:40:57
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-19 o 09:21, Uzytkownik pisze:

    > Masz rację - przepraszam.

    Wiesz co... :-) U kolesia który się podpina pod każdym postem w tym
    kontekście to chyba dekiel nie pracuje jak powinien. Ewidentnie odkleja
    się od rzeczywistości a Ty go zdaje się gdzieś tam tłumaczyłeś/broniłeś...
    To nie jest złośliwość tylko fakty.

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2022-02-19 20:45:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 18.02.2022 o 22:26, maniek4 pisze:

    > Nie rozumiesz, trudno. Bywa i tak.

    vice versa

  • 106. Data: 2022-02-19 21:33:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 20:40, maniek4 pisze:

> [...]
    > kontekście to chyba dekiel nie pracuje jak powinien. Ewidentnie
    > odkleja się od rzeczywistości a Ty go zdaje się gdzieś tam

    Faktem jest to, że zaczynasz pieprzyć od rzeczy jak Kris i żenuś. Ich
    metoda to napisać wymyśloną przez siebie bzdurę i przypisać ją komuś. Na
    to jest jedyna rada - potraktować jak osobę upośledzoną umysłowo -
    przyznać rację i przeprosić.

  • 107. Data: 2022-02-19 22:58:34
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-19 o 21:33, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > metoda to napisać wymyśloną przez siebie bzdurę i przypisać ją komuś. Na
    > to jest jedyna rada - potraktować jak osobę upośledzoną umysłowo -

    Znaczy z czym konkretnie się nie zgadzasz?

    Z tym?:

    "Ale Ty sam się umieściłeś w tym szambie, wypowiadając się w sposób
    moralistyczny i chełpliwy. Tyle, że swoje wypowiedzi skierowałeś nie
    tam, gdzie trzeba.

    Zauważ, że Runt nikogo tu nie zaczepia, ani nie obraża poza zenisiem, a
    robi to tylko w odwecie dlatego, że psychopata zenuś się do niego
    przyczepił i nie wie kiedy skończyć.

    Co najgorsze kilku jełopów na tej grupie wtóruje zenusiowi i mają z tego
    ubaw, a później pretensje, bo zenuś i tak wszystkim dojebie - nawet tym,
    którzy staną w jego obronie. Z resztą już tego doświadczyłeś. "

    Może z tym?:

    "Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.

    Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    i poczytaj zenusiową twórczość."

    Albo tym?:

    "Tylko, że Twoja reakcja jest taka: bandyta napadł na niewinnego
    człowieka, który zaczął się bronić, a Ty zamiast dojebać bandycie to
    lejesz tego napadniętego.

    Póki będziesz stawał w tej awanturze przeciwko tymi, którzy się bronią
    przed debilizmem zenusia, tak długo zenusiowi będzie się wydawało, że
    jest tutaj popierany. "

    Jeszcze tym?:

    "Hmmmm.....

    Jakoś nie dostrzegam, aby Runt był idiotą, chamski lub złośliwy. Czego
    nie można powiedzieć o wielu userach z tej grupy, którzy mają wyższe
    mniemanie o sobie.

    Ciebie także pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. "

    Czy może tym?:

    "Kto "robią" chlew?

    Chlew to głownie robi jeden idiota, który nie potrafi odpuścić. Problem
    w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.

    Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi. "

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2022-02-19 23:19:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 21:33:42 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > metoda to napisać wymyśloną przez siebie bzdurę i przypisać ją komuś. Na
    > to jest jedyna rada - potraktować jak osobę upośledzoną umysłowo -
    W stopce umieść swoj tekst żeby wszyscy wiedzieli z kim gadaja
    15 lut 2022, 23:07:48 użytkownik napisał na grupie budowanie
    No fakt z niektórymi już sobie poradziłem, a byli tak samo upierdliwi
    jak zenuś, ale to tylko dzięki temu, że poznałem ich personalia to
    przysiedli na tyłku.
    Mnie się nie będzie chciało pod twoim każdym wpisem ciebie cytować. Możesz liczyć ze
    od czasu przypomnę.

  • 109. Data: 2022-02-19 23:22:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 23:02:52 UTC+1 maniek4 napisał(a):

> [...]
    > w tym, że trafił na Runta, który zaczął mu się odpłacać tym samym.
    >
    > Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi. "
    Uważaj z kim piszesz
    15 lut 2022, 23:07:48 użyszkodnik na grupie budowanie się chwlił

  • 110. Data: 2022-02-19 23:23:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 22:58, maniek4 pisze:

> [...]
    > samym.
    >
    > Niestety są też tacy, którzy wtórują zenusiowi. "

    Wskaż dokładnie to, czego nie zrozumiałeś.

    Napisałeś: "U kolesia który się podpina pod każdym postem w tym
    kontekście to chyba dekiel nie pracuje jak powinien" - oczywiście miałeś
    na myśli Runta.

    Bzdura totalna, bo nie pod każdym postem tylko pod postami żenusia i
    tych, którzy wsiedli na Runta w obronie żenusia.

    Napisałeś też: "Ty go zdaje się gdzieś tam tłumaczyłeś/broniłeś...".
    Nikogo nie tłumaczyłem, ani nie broniłem, ale tylko i wyłącznie
    stwierdzałem fakty, że Runt przywędrował na tę grupę tylko i wyłącznie
    sprowokowany przez żenusia, który zaczął się dopierdalać do Runta pod
    każdym jego postem. Mnie też się nie podoba to co robi Runt, ale znam
    przyczynę i wiem, że problem nie leży w Runcie tylko w żenusiu i to
    żenusia trzeba usadzić, aby się zrobił spokój na grupie.

    Czego jeszcze nie kumasz?