    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kogutek w opałach
    Date: Sat, 19 Feb 2022 16:44:24 +0100
    <620c136f$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <620c2430$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <620d0ef0$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ec6d8$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    <621000e1$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <62101db3$0$6639$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2022-02-19 o 01:04, KANALIA*, DEBIL* PSYCHOPATA Zenek Kapelinder
    ujada:
    > piątek, 18 lutego 2022 o 23:29:12 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > I czego zakłamana kurwo męska łżesz. Było dokładnie odwrotnie jak napisałeś.
    Napisałem coś na polityce i kurwa

    aj waj! aj waj! jak ty mówisz o swojej "mame"?!!

    > łajdak teraz runt
    kanalia zenus!

    >i chuj wie ile jeszcze ma ksywek
    nie kombinuj - jedna. a ty kanalio?

    >na mnie siadł jak ma w zwyczaju.
    w zwyczaju powiadasz kanalio? kto za mną łazi na pl.soc.polityka i
    podczepia się do każdego wątku?

    oto próbka twojej kultury" KANALIO!"

    "Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie miejsce jest nie za murem a
    przed murem a po egzekucji pod murem".

    >To trafiła kosa na kamień. Wiesz gnoju o co poszło.

    no gnoju. kombinuj!

    > Napisałem że deflacja jest zła bo w krótkim czasie ludziom jest trochę lżej bo nic
    nie drożeje ale w dłuższym wyniszcza gospodarkę. A że pizdziak to zwolennik platformy
    to mu się to nie spodobało.

    bo mam inne zdanie. mam prawo miec ty kanalio? MAM INNE ZDANIE! KUMASZ?
    masz sklerozę? napisalem wtedy, ze nie dla emerytów. ty nie mając
    argumentów rzuciłes się z wyzwiskami obrażając moich rodziców! no co
    kanalio, nie było tak? od tego czasu mnie "przesladujesz" bo odważyłem
    się mieć inne zdanie niż mędrzec nad mędrcami. jesteś dziadek
    PSYCHOPATĄ! lobotomia ci nie pomogła!

    >I tyle w temacie. . Nie widzę powodu żebym przestawał bo jak chujowi

    chujów to ty szukaj w swojej rodzinie, protoplasto rodu "chujów".

    > odpuściłem na dwa dni to i tak pluł wszędzie jadem.

    tak? no to zaraz wrzuce na pmb twoj jad! kanalio! nie wciskaj tu kitu!

    >Z tobą tak samo.
    jasne. wszyscy ktorzy maja inne zdanie sa wrogami zenusia. dostajesz
    białej gorączki i krew cie zalewa! w realu jestes kurduplem.

    >Z tym że pizdziak jest ciut inteligentniejszy od ciebie.
    zenusiu, nie podlizuj się. dla mnie jestes kanalią, psycholem i nędzną
    kreaturą z kompleksem małego członka. nie nosisz już "niebieskiego
    mundurku" ty psi bękarcie*.

    > Chcesz żebym poszedł na krucjatę to masz to załatwione.

    po prostu zniknij z pl.soc.polityka! i odp...l się! kumasz kanalio!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!