  • Data: 2021-07-25 18:12:52
    Temat: Re: Myjka Karcher, czy inna?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do Karchera masz każdą śrubkę dostępną - czy to na alle - czy w różnych
    > serwisach. Są części nowe, używane - nie trzeba wszystkiego oddawać do
    > ASO :-) - jak sam nie masz możliwości to Ci to naprawi Pan Mietek co
    > serwisuje kosiarki.
    > Czasami samodzielna naprawa to naście zł. Co się u Ciebie zepsuło?
    > Kiedyś wszystko się zużyje, zepsuje - ważne aby były części dostępne.
    Miałem kiedyś w pracy Karchera HD1090. Szedł jak burza i się nie psuł,
    ale to linia profesjonalna. Do domu kupiłem promocyjnego K2 i stracił
    ciśnienie równo ze skończeniem się gwarancji. Potem kupiłem K7 i ten
    jest w miarę ok, (z naciskiem na "w miarę"). W ciągu 8 lat był raz w
    naprawie, która kosztowała 600 zł. Teraz usiłowałem naprawić koledze K4,
    który nie daje ciśnienia. Nie wiem, co mu dolega, bo nigdzie nie
    cieknie. Byc może któryś z zaworków puszcza. Doszedłem do wniosku, żeby
    kupić teraz coś innego, niż Karcher.
    Jacek