  • Data: 2021-07-25 19:52:03
    Temat: Re: Myjka Karcher, czy inna?
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 24.07.2021 o 15:38, Jacek napisał:

    > Zepsuł mi się Karcher K4. Serwis ma "ceny ryczałtowe" od 250 zł. Czyli
    > za samo wzięcie na warsztat zapłacę 250 zł plus to, co wymienią. Nie
    > bardzo mi się to podoba.
    > Może zamiast naprawiać warto dołożyć parę groszy i kupić nową myjkę?
    > Karcher mnie trochę rozczarował trwałością i myślę o innej marce.
    > Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.

    Mam już ponad pięć lat Mac Allistera z Castoramy, metalowego w środku,
    z silnikiem indukcyjnym. Dupy nie urywa, to znaczy nie zdziera lakieru
    przy myciu samochodu (ale może dlatego, że to das Auto), lecz poza tym
    myje jak się patrzy wszystko co trzeba - czyli samochody, bramy garażowe
    i wjazdowe, narzędzia ogrodowe, rowery, kostkę granitową na podjeździe
    i co tam akurat nawinie się po rękę do mycia. Miał promocyjnie pięć lat
    gwarancji, ale psu na budę to się zdało, bo się dotąd nie zepsował.