  • Data: 2017-08-19 22:12:29
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Sz. napisał:

    > W Polsce mamy kulturę i tradycję taką, że dom to dom - mieszkają w nim
    > kolejne pokolenia.

    To już nie tak, że domy starsze niż dwadzieścia lat najlepiej zrównać z
    ziemią i wybudować coś nowego, co ma odpowiedni połysk? I nie tak, że nie
    należy brać pod uwagę tych dziesięcioletnich, co to nie mają z każdego
    pokoju wyprowadzonej rurki na dach, a jeszcze lepiej do maszynowni?

    Niestety tych "kolejnych pokoleń" w polskich domach mieszka bardzo
    niewiele. Zbyt często nam te domy burzyli i palili. Przez co tradycje
    u nas słabe, mało kto wie jak budować, by było to pokoleniom przyjazne.
    Za to w ostatnim ćwierćwieczu wykluła się nam nowa świecka tradycja.
    Wszystko musi być teraz "inwestycją". Powiedzieć, że się wybudowało dom
    taki, jak się lubi, nie szczędząc na to ciężko zarobionych pieniędzy,
    to tak, jakby się przyznać, że jest się ciężkim frajerem.

    Jarek

    --
    I przedziału mącił ciszę szept ochrypły i skupiony,
    a tekst był następujący: słuchaj Maniek,