  • Data: 2021-01-03 09:50:30
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2021 o 02:46, KIKI pisze:
> [...]

    do wszystkich komentujących:
    piszecie co należy, co nie należy, co jest lepsze, co jest lepsze teraz,
    a nie było kiedyś. jak zwykle nikt nie napisał dlaczego. "teraz dałbym
    podłogówkę". dobrze, masz prawo, ale chwalisz się tym ze żyjesz w wolnym
    karaju, czy radzisz komuś aby nie popełniał tego samego błedu. bo jeśli
    to drugie to może napisz co Cię przekonało do zmiany decyzji. może wśród
    nas jest ktoś, kto zamienił duże kaloryfery na ogrzewanie podłogowe i
    uważa że jest to lepsze rozwiązanie bo ... (fanfary...) rachunek za
    ogrzewanie zmalał o 20%? Czy nie uważacie że sposób w jaki osiągamy
    komfort cieplny jest (w pewnych granicach) obojętny, natomiast koszt
    osiągnięcia tegoż jest dość istotny?

    ToMasz