  • Data: 2013-11-08 21:18:47
    Temat: Re: POS zamiast szamba - dylematy
    Od: radarro <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Napisalem odpowiedzi juz rano, ale publikacja nie poszla wiec pisze jeszcze raz.

    @ Adam - projektu na razie nie ma gotowego - nie wiem czy uda im sie to zrobic i
    uzyskac PNB do konca roku. Moze to tylko taka gadka na zniechecenie klienta :) Poza
    tym musialaby byc jakas podstawa prawna takiej odmowy i nie wiem jaka, skoro nie
    wynikajaca z MPZP.

    @ Andrzej - jezeli tak jak pisze budyn jest to zmiana istotna to raczej nie
    przejdzie.
    Dalej - tak, naprawde chce zrobic prawdziwa oczyszczalnie a nie rozsaczajaca. Miejsca
    do utylizacji wody z POS mam sporo. Przy mocno gliniastym gruncie i rozsaczaniu
    mialbym za kilka lat niezle bagno. Inna spawa ze chcialbym pogadac z kims kto ma
    biologiczna POS od kliku lat i poznac szczegoly od uzytkownika a nie z ulotki
    producenta.
    I nie, nie kpie sobie. Przeciez dostaja na to kase z UE chyba w 50 % z programu
    infrastruktura i srodowisko. Poza tym kanalizacja w XXi wieku to chyba nie jest jakis
    luksus, nie?

    @ budyn - jezeli to zmiana istotna to skladam zmiane do projektu w powiecie. Ten to
    daje do zaopiniowania do gminy, która moze dac opinie negatywna, bo przeciez za 2
    lata bedzie kanaliza. Pytanie na jakiej podstawie prawnej moga dac odmowe.

    Wstepnie obliczylem ze czas zwrotu inwestycji to kolo 6-7 lat wiec nie wyglada to zle
    i jezeli to rzeczywiscie dziala to jestem w stanie przebolec te dodatkowoa
    obslugowosc POS. Jezeli to byloby kilkanascie lat zwrotu inwestycji to pewnie bym
    odpuscil. Bede gadal z kierbudem i odwiedze urzad celem pogadania o sprawie,
    zobaczymy co powiedza na zywo.

    dzieki,
    radarro @ SGL