  • Data: 2013-02-10 00:06:34
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pamiętam, wahałem się pomiędzy ytongiem a porothermem.
    > Pamiętam jeszcze tylko, że solbet wychodził wtedy drożej niż ytong.

    Ja analizowałem Termalicę, Solbet, Prefabet Bielski, Ytong. Odpuściłem
    sobie H&H. Wyszło mi, że jednak Ytong (tylko trzeba wziąć pod uwagę
    wszystko, a nie tylko samą cenę bloczka) :)
    Poza tym wszyscy mówili jedno - inwestor skupia się na cenie ściany jak
    by od tego zależała wykonalność planu, a to przecież jakiś procent
    całości budowy.

    Tak sobie myślę, w świadomości jest zapisane, że to najdroższy materiał,
    ale przy odrobinie dobrych chęci okazuje się, że jednak nie.
    Mają też spoko podejście. Nie było bloczków jakie chciałem na stanie,
    dostałem w zamian droższe.

    Robię może kryptoreklamę, ale moim zdaniem zasłużyli.

    Irek.N.