  • Data: 2013-02-10 00:10:34
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. Jeśli tylko nie ma problemów z nośnością to BK + styro, albo
    > w ogóle ściana jednowarstwowa, ale to już temat na inną dyskusję :-)

    Oj, kiepsko to widzę, ale nie znam się, mogę błądzić.
    Mam dom zbudowany tak, że od wewnątrz jest gruby BK, później powietrze,
    a na zewnątrz cegła na płasko (plus tynk oczywiście). Dom jest ciepły,
    ale nie przesadnie ciepły.
    Kiedy był budowany (jakieś 30 lat temu), było to coś, na dzisiejsze
    standardy - jednak porażka.
    Jest za ciepły, aby opłacało się go ocieplać, ale za zimny, aby dało się
    zejść z kosztami ogrzewania do przyzwoitych poziomów (o jakich słyszę na
    lewo i prawo). Jednamy słowem szach-mat :)

    Miłego.
    Irek.N.