  • Data: 2013-02-10 03:26:51
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <q...@b...gmail.kom> wrote in message
    news:5116b439@news.home.net.pl...
    >W dniu 2013-02-09 14:10, Budyń pisze:

    > Z tym bk dowolnym to osobiście uważałbym.
    > Dom budowałem z ytonga, jednak na koniec musiałem dokupić kilka szt.
    > innego bk. Niby także 600tka ale jednak ten "inny" kruszył się z byle
    > powodu.

    Bo to trzeba było zrobić inny projekt. Szkielet zrobić z z betonu lub stali
    i dookoła obudować najsłabszym porothermem byle tylko stał i nie przenosił
    obciążeń. Słupu trzeba by było schować o grubość muru. Coś da się zawsze
    wykombinować.
    Teraz bym użył ciepłego materiału na szkielecie nośnym. Ten szkielet ma być
    w środku.