  • Data: 2020-11-24 20:01:01
    Temat: Re: Śmieci i opłata
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-24 o 17:00, WS pisze:

    > Jak w takiej sytuacji wygląda deklarowanie się na segregowane odpady lub nie?
    Domyślam się, że śmietnik jest wspólny...

    Tak wspólny. Deklarują się wszyscy że segregują i tyle.

    > BTW Wspólnota kolegi dostała w Krk mandat za brak segregacji... jeden, ale raczej
    nic się nie zmieniło...

    Jest to możliwe, u nas podobnie straszyli, tyle że postawili wielki
    kontener do którego oprócz nas ma dostęp osiedle spółdzielni
    mieszkaniowej znajdujące się obok i wszelakie graty tu lądują. Nie ma
    jak udowodnić że to my.
    Jesteśmy na etapie projektu zabudowy kontenera boxem zamykanym na klucz.
    Wymaga to ugadania się z ZGK odnośnie pojemników które muszą zostać
    zmienione na inne, aby można było je wyciągać z zabudowanego boxa
    (aktualnie kontener wiadomo wślizguje na naczepę, szkło i plastik od
    góry łapie za gruchę i wysypuje na pakę - to nie przejdzie po zabudowie)
    oraz dostępu (klucz) dla ekipy ZGK. Koszt budowy boxu oczywiście wspólnoty.

    --
    Irokez