  • Data: 2020-11-25 12:13:34
    Temat: Re: Śmieci i opłata
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 listopada 2020 o 22:03:40 UTC+1 Pete napisał(a):

    > Jak? Gdzie? Jaka cena śmieci za m3 wody?

    Sporo miast tak ma
    Łeba np:
    "Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami w przypadku nieruchomości zamieszkałych i
    mieszanych naliczana od ilości zużytej wody:
    8,20 zł/m3 zużytej wody w poprzednim roku kalendarzowym - za odpady segregowane.
    24,60 zł/m3 zużytej wody w poprzednim roku kalendarzowym - za odpady niesegregowane."