  • Data: 2017-08-27 20:15:59
    Temat: Re: Śmierdzący trup w ścianie
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 20:13:31 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > o ja 3,14erdole.....
    > ale przypadek.
    > szczur moze ale moze i kuna, w kazdym razie to zwierze co sie w ociepleniach
    > dachu specjalizuje...
    > muchy zapewne zredukuja mase bialkowa ktora musi 'wyschnac' i sie
    > zmumifikowac, ale jakos podswiadomie nie chce mi sie wierzyc ze to jest
    > dobry pomysl...
    > zreszta nic juz nie zrobisz. skoro fruwaja to i pewnie tam sa...
    > wytrzymalosci zycze...

    Dobrze Wasc prawisz. identyczny problem miałem gdy jedna kuna wlazła przez
    otwor w suficie i już z tej izby nigdy nie wyszla. Zdrapala bidna sciany
    nadgryzła okiennice ale uwolnić się z pułapki, w która sama wpadla nie zdolala się z
    niej wydostać. Glupia była.
    Pozostala na podlodze dokładnie pod ta dziura w suficie, przez która radośnie
    wskoczyla.
    w ciągu roku zesrutowaly ja muchy i inne robale tak, ze po roku został po niej
    jedynie suchy szkielet. I on już wtedy wcale nie smierdzial.
    No i zgadzam się z tym Twoim pi R. Kiedys wykladalem na PK i jak wyprowadzałem
    jakies proste wzory to tez było, ze pi er gorne czyli z licznika ulamka, upraszcza
    się z pi-er-dolne i otrzymuje się wynik. Taki pierdolniety ale wynik.

    Pzdr
    Tornad