  • Data: 2017-09-01 11:17:47
    Temat: Re: Śmierdzący trup w ścianie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Aug 2017 10:31:44 +0200, Myjk

    > W zasadzie to jest dobry plan, bo i tak miałem swego czasu kupić, ale się
    > odwlekało. Teraz przynajmniej jest konkretny cel. Takie coś mi kumpel
    > polecił co ma i używa:
    > http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ozontech-
    2g-w-wa-i6936952961.html
    > Jest z rureksem, to można do dziury upchnąć.

    Dotarł ozonator, już przetestowany. Byłem sceptyczny, ale faktycznie to
    działa. Wczoraj zaczęło mi coś śmierdzieć znowu na strychu (zastanwiam się
    na ile do tego przyczyniło się wcześniejsze ozonowanie łazienki), odpaliłem
    na czas (2h) jak pojechałem na budowę rozbijać blaty (męczarnia, nie
    polecam, na dzień dzisiejszy bym najmował szalunki systemowe zamiast się
    pieprzyć z tym burdelem -- szczególnie że kominka mieć nie będę w którym
    można spalić prawie 3m3 odpadów) i po powrocie smrodu brak.

    --
    Pozdor
    Myjk