  • Data: 2021-04-23 18:05:48
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2021 o 16:31 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > Antyszczepionkowiec ?

    Ja się będę szczepił, ale nie jest tak różowo.
    Moja Teściowa (77 lat) 2 tygodnie po Pfizerze dostała zakrzepicy.
    Źle się poczuła, Żona pojechała do niej - po przyjeździe od razu wezwała
    pogotowie. Na sorze pierwszy test - Covid. Wsadzili ją do izolatki,
    zrobili drugi test i badania krwi. Brak Covida, zakrzepica (markery 11k -
    norma do 500). Po dwóch dniach kolejne badanie - covid, stan zapalny i
    wyrąbane markery świadczące o świeżych skrzepach. Po kolejnych dwóch
    dniach - brak covida i wyrąbane markery. Diagnoza: zakrzepica po
    szczypiące. W miedzy czasie żona została uziemiona (300km od domu) na 10
    dni bo sanepid nałożył kwarantannę przez kontakt z Teściową. Dzisiaj
    Teściowa wróciła do domu (markery 5k ale tendencja spadkowa), od dwóch
    tygodni 2x dziennie heparyna w brzuch.
    Jakby Żona nie pojechała do Teściowej to by już jej nie było, w ciągu 12h
    dostałaby udaru.

    TG