  • Data: 2021-04-24 14:00:04
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.04.2021 13:48, Pete wrote:

    > Wyobraź sobie że to przeszła twoja córka. To co byś zrobił?

    Są osobnicze skłonności do wstrząsu po zjedzeniu orzechów. Możliwe, że
    dziewczynka zareagowała na składnik szczepionki. Nie mówię nie. Ja
    jestem uczulony na naturalną penicylinę, pamiętam z dzieciństwa jak
    kłuli w dupę zastrzykami i po jednym z nich dostałem skurczu krtani czy
    oskrzeli. Miałem kilka lat, może przedszkole ale doskonale pamiętam.
    Od tamtego czasu zanim mi podali lek w zastrzyku to mi robili próbę
    podskórną w przedramię i wyszło, że to penicylina.

    Czy to znaczy, że nikt nie powinien w tamtym czasie brać penicyliny? To
    był wtedy jedyny lek. Były różne te zastrzyki z białego mleczka.
    Do teraz, jak mnie pytają czy jestem na coś uczulony to mówię, że na
    penicylinę ale już syntetyczną, w tabletkach, mogę jeść bez ograniczeń.

    Kiedyś mnie drażniła sierść kota, a teraz mam kilka kotów :-) Czy to
    oznacza, że powinno się koty wytępić?