  • Data: 2021-02-21 18:53:57
    Temat: Re: Tanio to chyba już było.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 lutego 2021 o 18:07:34 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    tej samej kamienicy wynajmują. We wszystkich kamienicach wynajmują w podobnej stawce
    na metr kwadratowy
    > no i jaki procent mieszkańców tego kraju może w tej cenie wynająć?
    > pewnie taki sam procent może w podobnej cenie wynająć coś lepszego od
    > rodziny itp...
    > Być może rynek w Łodzi jest specyficzny, we Wrocławiu taniego wynajmu
    > nie masz - nawet wynajem od miasta nie ma sensu...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Co mnie obchodzą inni? Każdy orze jak może. Z drugiej strony czy w miastach w których
    jest bardzo wysoki czynsz nie ma ludzi z bardzo niskimi rentami i emeryturami?
    Oczywiście że są. To oni mieszkają pod mostami jeśli całe życie mieszkali w
    mieszkaniach w domach komunalnych i prywatnych? Co ciekawe bardzo droga w wynajmie
    Warszawa ma jeden z najnizszych w Polsce czynszów na mieszkania komunalne.