  • Data: 2021-04-14 22:30:48
    Temat: Re: Temperatura w łazience
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też jestem zdania że niewyspanemu i głodnemu to i w 28C będzie zimno.

    To zależy. Znam takich co wieczorem się nie kąpią a kąpią się rano i
    odwrotnie albo obie opcje. Ja stosuję porannik, jeśli mi zimno, bo po to
    w sumie jest i nie lubię gorącej kąpieli wobec czego, w ogóle nie widzę
    tutaj jakiegoś problemu. Zimnej kąpieli też nie lubię ale może jestem
    jakiś "średni" w te temperatury. Dla mnie jest oczywiste, że radykalna
    zmiana temperatury wywołuje jakieś doznania więc zwyczajnie jej unikam,
    co nie jest problemem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>