  • Data: 2022-11-06 12:27:26
    Temat: Re: Wungiel staniał o 50%
    Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 5.11.2022 o 10:38, m4rkiz napisał:

    > W przypadku węgla głównym ograniczeniem jest trwałość worka, drewno też mam, ale z
    drewnem
    > o wiele więcej 'ręcznej' roboty żmówiąceby je później spalić, więc to raczej
    rezerwa i rekreacja

    No i kołatek też chce żyć. Już nie mówiąc o wyschliku grzebykorożnym,
    krokwiowcu piłkorożnym, miazgowcu parkietowcu, czy choćby spuszczelu
    pospolitym. Chrupią aż miło. Oczywizda, jeśli ktoś nie lubi chrumkania
    i życie kołatków ma w dupie, to potraktuje wcześniej to drewno jakimś
    fumigantem, czy innym xilixem, by później niuchać przed kominkiem
    zapachy natury. Rekreacyjnie.

    --
    Collie