eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZaginął 33-letni Daniel Michalik. Wyjechał do Holandii i słuch o nim zaginął › Re: Zaginął 33-letni Daniel Michalik. Wyjechał do Holandii i słuch o nim zaginął
  • Data: 2022-05-12 09:57:43
    Temat: Re: Zaginął 33-letni Daniel Michalik. Wyjechał do Holandii i słuch o nim zaginął
    Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 12.05.2022 o 02:03, Collie napisał:

> [...]
    -letni-daniel-michalik-wyjechal-do-holandii-i-sluch-
    o-nim-zaginal/zgcw459,30bc1058

    > Szczęść Boże w tej
    > robocie potrzebnej jak psu buty, dobry człowieku.

    Cofam, cofam te psie buty, bo przypomniałem sobie, że latoś zanabyłem
    właśnie buty dla jednego psiego syna, bo mu poduszki u łap gnić zaczęły
    od łażenia po chodnikach posypanych solą w zimie. Proszę zatem
    przytoczone zdanie podmienić na bardziej przystające w szczęśćbożeniu:

    --
    Collie