  • Data: 2018-10-30 19:20:12
    Temat: Re: Zenek łykaj dotację :]
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2018 o 19:55, Lisciasty pisze:
    > Jak dla mnie to jest dla dużej grupy ludzi. Dopłata do wymiany źródła
    > ciepła i docieplenia chaty to jest to czego najbardziej potrzebujemy
    > żeby choć trochę pozbyć się syfu z powietrza. A dla "burżujów" na otarcie
    > łez jest kredyt 2% w skali roku na fotowoltaike. Mogłby być oczywiście
    > lepiej, ale nie ma się co czepiać.

    O dotację można się starać dopiero, gdy już się wyłoży kasę. Kogo o
    dochodach 600zł, będzie stać żeby najpierw wyłożyć 30-40tys na wymianę
    pieca na pompę? Albo weźmie kredyt bez gwarancji, że tą dotację dostanie.

    Dla dochodu powyżej 1600zł zwrot w postaci odliczenia od podatku. A jak
    ktoś zarabia za granicą, to znowu guzik.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz