  • Data: 2020-02-18 19:05:48
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-18 o 13:43, Budzik pisze:

    > Zakładajac bardzo optymistycznie ze koszty zeszłyby o połowe - mamy
    > jakies 1200zł -1500zł oszczednosci rocznie.
    Jest to realne, u mojej Mamy ociepliłem w latach '90 dom rodzinny,
    5cm na ściany i 10 cm styro na strop, reszta bez zmian, zużycie węgla
    spadło do 1/3 tego co było przed.
    Ty już masz strop ocieplony pewnie grubsze mury więc efekt na pewno będzie
    mniejszy ale myślę że o 1/3 spokojnie spadnie Ci zużycie.

    > Wychodziłoby ze to sie bedzie zwracac 20 lat...
    Wszystko zależy jakie zimy będą.
    > To moze lepiej załozyc za 20kpln panele a za 10kPLN poprawic tylko
    > miejscami elewacje...

    I to wg mnie jest słuszny kierunek.

    --
    Janusz