  • Data: 2023-04-03 20:29:32
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2023 o 20:10 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Drugi raz w tym samym temacie daje ten sam cytat
    > Z jakiejś strony
    > Pierwsza miesięczna cena energii elektrycznej w ramach indeksu RCEm
    > podana została za czerwiec br. - do rozliczeń energii wprowadzonej z
    > mikroinstalacji do sieci w lipcu. Początkowo wynosiła ona 659,29 zł/MWh,
    > ostatecznie jednak, po dwukrotnej korekcie (-1,69 zł/MWh oraz +1,22
    > zł/MWh) osiągnęła poziom 656,04 zł/MWh.
    >
    > REKLAMA
    >

    > Za lipiec PSE podało miesięczną cenę energii - stosowaną do rozliczeń w
    > net-billingu za energię wprowadzona do sieci w sierpniu - w wysokości
> [...]

    Nie możesz być aż taki głupi. Chłopie ogarnij się.
    Doczytaj dlaczego wtedy było ponad 1k za MWh:

    https://energia.rp.pl/wegiel/art37261561-wegiel-dla-
    energetyki-zdrozal-dwukrotnie

    Znajdź mi w tym artykule jedno zdanie o OZE i magazynowaniu energii.

    Myślisz że tacy jak ja dyktują ceny za energię w Polsce? To co linkujesz
    jest o net-bilingu, który tak zachwalasz ale tylko wtedy gdy Kowalski
    traci, jak Kowalski zyskuje to wtedy net-billing jest zły.
    Ja jestem objęty net-meteringiem, który ma się nijak do cen z net-bilingu.

    TG