  • Data: 2023-04-03 20:39:55
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2023 o 20:12 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > poniedziałek, 3 kwietnia 2023 o 19:10:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk

    > Gdzie te właściwe według ciebie dane dotyczące ceny prądu z fotowoltaiki
    > podałeś?

    Wątek jest o cenach giełdowych prądu w Polsce na tle EU i kosztach jego
    wytworzenia oraz wpływie OZE na te koszty.
    Podałem 2 znaczące linki i ich streszczenie w których masz czarno na
    białym wytłumaczone dlaczego prąd wytwarzany w Polsce jest jednym z
    najdroższych w Europie.
    Jak byś poświecił 10 minut z Twojego cennego czasu na prześledzenie treści
    w tych linkach to byś nie zadawał takich pytań.
    Dyskusja bez odniesienia się do tych treści nie ma sensu.

    TG