  • Data: 2018-10-01 18:01:10
    Temat: Re: drogi gruntowe
    Od: "Zdzichu" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń napisał:

    > to bzdura

    Może masz rację, ale co, mam iść do geodezji i im tak nawciskać?

    > nie ma innych map

    Nie wiem, geodeci z geodezji twierdzą że są inne, ale pewnie są jakieś
    niejawne.

    > jesli po robocie geodeta droge naniósł to jet na mapie -
    > a jesli nie to masz nieaktualna mapę. Geodeta moze ci ją zaktualizować.

    Drogi na mapie nie ma a nanieść pewnie musiał, więc prawdopodobnie ten
    geodeta po robocie sobie tak usuwa drogi z map, bo skoro inne drogi
    poznikały to ktoś je musi usuwać.
    A aktualizację mapy geodeta zrobi we własnym zakresie i włąsnym kosztem, czy
    może ja mam mu za to zapłącić?
    Ja się pytam, kto odpowiada za to że mapy są nieaktualne i za usuwanie dróg
    z map?