  • Data: 2018-10-01 22:20:10
    Temat: Re: drogi gruntowe
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 20:00:45 UTC+2 użytkownik Zdzichu > Nie
    wiem, geodeci z geodezji twierdzą że są inne, ale pewnie są jakieś
    > niejawne.

    zasadniczo nie ma map niejawnych, jakies tereny wojskowe tylko

    > Drogi na mapie nie ma a nanieść pewnie musiał, więc prawdopodobnie ten
    > geodeta po robocie sobie tak usuwa drogi z map, bo skoro inne drogi
    > poznikały to ktoś je musi usuwać.

    weź przybliż co zniknęło. Domyślam sie ze jakas nieutwardzony teren po którym ludki
    zwyczajowo jeździli - taki mógł być oznaczony przerywaną kreską. Ale kto cię tam wie.
    http://vistula.wis.pk.edu.pl/~kls/Oznaczenia%20na%20
    mapach%20kl%20pr5.pdf
    strona 13

    > A aktualizację mapy geodeta zrobi we własnym zakresie i włąsnym kosztem, czy
    > może ja mam mu za to zapłącić?

    Zartujesz sobie :-)

    > Ja się pytam, kto odpowiada za to że mapy są nieaktualne i za usuwanie dróg
    > z map?

    tak szczerze to nikt nie odpowiada :) O usuwaniu nie mowie bo nei wiem o co ci
    chodzi.

    b.