  • Data: 2022-02-22 03:40:38
    Temat: Re: jak działają inwertery offgrid
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 21 lutego 2022 o 17:28:48 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    zastanawiaj. Na grupie wiele razy pisali że tanie akumulatory rozruchowe są najlepsze
    bo są tanie i dobre. Masz już dwie opcje i możesz wybrać co ci rozum podpowie.
    Polsce. Zgodnie z tą objawiona przez innych prawdą jak tam cena kilowatogodziny
    dojdzie do równowartości 4,50 to wtedy w siłe nabywczej zrówna się z polską
    kilowatogodziną.
> [...]
    > w której akumulator ładowany jest w taniej taryfie a rozładowywany w
    > drogiej na grupie nikt nie ma.
    > ale na pewno ktoś kto ma do czynienia z inwerterami wie, czy mogą
    > właśnie tak pracować. I nawet dostałem odpowiedź, tylko nie od ciebie,
    > bo ty tylko pierdolisz od rzeczy
    > Nieuzytkowa mam ja. Mam w połowie zużyty akumulator 80Ah. Stoi jako
    > rezerwowe zasilanie do pieca jak by się coś z prądem działo. Za cienkie
    > pieniądze dorobiłem do niego możliwość naładowania telefonów i tabletów.
    > Przez dwa lata raz się latem przydał jak w bramie przepalił się BM.
    Mniej więcej tyle co ciebie obchodzi co napisałem obchodzidzi twój problem innych. Za
    durny jesteś żeby samemu policzyć. Bo jak byś potrafił to byś policzył i spytał tutaj
    czy dobrze policzyłes. A ryj to ma krowa i twoja synowa i kurwa nie zawód a
    charakter. I jak pytasz w sposób w jaki zapytales to kurwa żerująca na innych jestes.
    No i syna mam i nie mieszkam na Bałutach.