  • 1. Data: 2022-05-04 07:08:07
    Temat: Re: kundel na pietuch'u
    Od: Runt <r...@g...prv>

    W dniu 2022-05-03 o 22:38, bękart Zenek Kapelinder ujada na pl.soc.polityka:

    ej-lawrow-zachod-musi-zdyscyplinowac-kolegow-z-polsk
    i-i-ukrainy/xw8dd4e,79cfc278

    > Gnijąca łechtaczkę ma żona twojego serdecznego przyjaciela kundla.
    projekcja zenusiu. to twoja clitoris. ty zenusiu nie masz przyjaciół.
    nawet śmietnikowe kundle cię oszczały. jedyny twój przyjaciel to twoja
    uschnięta graba która robi ci za żonę i męża. ;-)))

    >Bo ty pizdziak
    zenuś gnijąca lechtaczka ;-)))

    > vel runt

    CVEL zenuś ;-)))

    > dziura a dupie

    zzenus z butelką kefiru w odbycie ;-)))

    > gdyby nie internet to byś nie wiedział jak pizda wygląda.
    nawet bez internetu każdy gówniarz wie, że tak wyglądasz ;-)))

    > twoje odbicie w lustrze się nie liczy.
    ty boisz się spojrzeć w lustro psi bękarcie ;-)))

    KANALIO!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8