  • 1. Data: 2022-05-04 17:44:31
    Temat: Czym naprawic rame i ramiak PCW ?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Złodzieje się włamywali brechą, są dziury w tym miejscu w profilu PVC ramy i ramiaka
    okna (włamać się nie udało), czym to PCW
    profili jakoś zaszpachlować (okucia ani uszczelki nieuszkodzone), bo wymiana okna to
    2,5 tys.

  • 2. Data: 2022-05-04 17:50:37
    Temat: Re: Czym naprawic rame i ramiak PCW ?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.05.2022 o 17:44, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    ramiaka okna (włamać się nie udało), czym to PCW
    > profili jakoś zaszpachlować (okucia ani uszczelki nieuszkodzone), bo wymiana okna

    jak umiesz i masz czym to pospawać, jak ci się nie chce to zakleić masą poliuretanową

  • 3. Data: 2022-05-04 21:17:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 4 maja 2022 o 17:50:40 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
    ramiaka okna (włamać się nie udało), czym to PCW
    > jak umiesz i masz czym to pospawać, jak ci się nie chce to zakleić masą
    poliuretanową
    A jest jakieś powinowactwo pomiędzy poliuretanem a PVC? Coś mi się wydaje że jeśli
    jest to słabe. I może trzymać mniej więcej tak jak zalanie stearyną że świeczki.
    Pomysł z pospawaniem dobry. Potrzebna jest stara lutownica i skrawki czy resztki
    czegoś zrobionego z PVC. Trzeba resztki powtapiac w dziury i poszpachlowac
    szpachlówka poliuretanowa. Taka zwykła samochodowa. Rozpuszczalnik jaki w niej jest
    nadgryza PVC. Próbę czy nadgryza i się trzyma trzeba zrobic. Na koniec pomalować
    wszystko farba do PVC bo żadna inna może się nie trzymać.

  • 4. Data: 2022-05-04 21:33:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 4 maja 2022 o 21:17:41 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    nadgryza PVC. Próbę czy nadgryza i się trzyma trzeba zrobic. Na koniec pomalować
    wszystko farba do PVC bo żadna inna może się nie trzymać.Tomprzy okazji zapytam
    Beczka tego typu
    https://sprzedajemy.pl/beczka-plastikowa-po-spozywce
    -poj-220l-na-deszczowke-ostrow-wielkopolski-2-a1d299
    -nr62150294
    Pękniecie 20 cm(rozsadził mróz)
    Czym to " zakleić"?

  • 5. Data: 2022-05-05 01:51:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 4 maja 2022 o 21:33:34 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Beczka tego typu
    > https://sprzedajemy.pl/beczka-plastikowa-po-spozywce
    -poj-220l-na-deszczowke-ostrow-wielkopolski-2-a1d299
    Zależy z czego to jest. Każdy materiał wymaga innych materiałów i technologii. Jeśli
    to polietylen albo polipropylen to niczym się nie sklei. Niczym to znaczy że nie
    można kleju kupić w sklepie. Pozostaje spawanie. Ale pojawia się problem. Do spawania
    ww tworzyw potrzebny jest zamiast powietrza azot. Można ściąć pasek z jakiegoś brzegu
    i próbować wtapiać go lutownica w pęknięcie. Ale jeśli przegrzać tworzywo to się nie
    uda. Jak to beczka na deszczówkę to zszyć drutem nierdzewnym sciegem takim jak szyją
    przy operacjach plastycznych. Jak się ścieg nazywa nie wiem. Zalać gluten i od środka
    nakleić ze srebrnej taśmy łatę.