  • Data: 2012-10-08 09:03:19
    Temat: Re: materiały, jakość
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wełna w skosy. Na sufit tylko zasypka. Na suficie nie sprawdza się
    > żadna wełna z rolki.
    > Trzeba przewidzieć tak sufit do strychu aby dało się tam wsypać siekaną
    > wełnę.

    Plan jest taki, żeby nie ocieplać blachy od dołu, tylko sufit
    (przynajmniej na hali taki jest plan).
    Blacha od spodu zabezpieczona folią w odstępie łata(25x50)+kontrłata(40x60).

    I teraz kłopot z sufitem, między wiązarami w projekcie jest 1100mm,
    szerokość wiązarów 45mm, więc teoretycznie pozostaje 1055mm + wszelkiej
    maści tolerancje kotwienia i wyboczenia tychże. Rolka wejdzie więc
    upchana, o ile może tak być.
    Wygląda że dobrze, więc pewnie o czymś nie wiem ;)

    Miłego.
    Irek.N.